تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 4:00
8 بازدید
کد خبر : 320816

کنعانی‌زادگان: خدا را شکر این برد هم با کلین‌شیت تمام شد

کنعانی‌زادگان: خدا را شکر این برد هم با کلین‌شیت تمام شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر همه چیز عالی بود. از مسئولان شهر قدس ممنونم و دستشان درد نکند که زمین را آماده کردند. سنگ تمام گذاشتند و هواداران خوب و همه چیز عالی بود. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از برد پرسپولیس مقابل آلومینیوم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر همه چیز عالی بود. از مسئولان شهر قدس ممنونم و دستشان درد نکند که زمین را آماده کردند. سنگ تمام گذاشتند و هواداران خوب و همه چیز عالی بود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از برد پرسپولیس مقابل آلومینیوم اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز عالی بود. از مسئولان شهر قدس ممنونم و دستشان درد نکند که زمین را آماده کردند. سنگ تمام گذاشتند و هواداران خوب و همه چیز عالی بود. خدا را شکر این برد هم با کلین‌شیت تمام شد.
وی افزود: در بازی قبلی نیز خیلی خوب بازی کردیم ولی متاسفانه فرصت‌های ما به گل بدل نشد. این بازی همین الان تمام شد و به بازی بعدی فکر می‌کنیم. امیدوارم در شهرآورد نیز اول اینکه بازی خوبی به نمایش بگذاریم و دوم برنده بازی شویم.
کنعانی‌زادگان در خصوص اینکه آیا امید به گلزنی در دربی را دارد، گفت: من همه سعی و تلاشم را می‌کنم. همیشه گفتم چه یک دقیقه بازی کنم، چه نود دقیقه، همه وجودم را می‌گذارم. چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی. شهرآورد همه چیزش با بازی‌های دیگر فرق می‌کند و هر تیمی که بهتر بازی کند و بیشتر تلاش کند، ۳ امتیاز بازی را می‌گیرد. ما نیز تمام سعی‌مان این است که ۳ امتیاز را بدست آوریم.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn