تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 10:23
5 بازدید
کد خبر : 321053

انواع مبلمان کلاسیک با جلوه متنوع / ذره ای مهم نیست خونه کوچیکه این مبل معجزه میکنه

انواع مبلمان کلاسیک با جلوه متنوع / ذره ای مهم نیست خونه کوچیکه این مبل معجزه میکنه

شایانیوز- مبلمان انواع مختلفی دارند. چرا که تولید کنندگان و طراحان به سلیقه های مختلف نگاه کرده و با برانداز کردن اصولیات و اونچه که یک انسان نیاز داره طراحی های خود را انجام می دهند. البته که گاهی هم فراتر رفته و مبلمانی به سبک فانتزی میسازند و دل اون دست از افراد عجیب

شایانیوز- مبلمان انواع مختلفی دارند. چرا که تولید کنندگان و طراحان به سلیقه های مختلف نگاه کرده و با برانداز کردن اصولیات و اونچه که یک انسان نیاز داره طراحی های خود را انجام می دهند. البته که گاهی هم فراتر رفته و مبلمانی به سبک فانتزی میسازند و دل اون دست از افراد عجیب پسند رو هم به دست میارند، اما میشه گفت در اصل اونچه که اغلب افراد دوست دارند سبک مبل های معمول و جذابی هستش که تو اکثر خونه ها دیده میشن. مثلا یکی از پرطرفدار ترین مدل های مبلمان ، طرح کلاسیک هستش که هم زیبایی واقعا قابل توجه و همه پسندی داره، و هم میتونه کاربرد دو سبک مبلمان رو داشته باشه. مبل کلاسیک اینجوریه که ظاهر شیک و لاکچری مبل استیل رو داره و از سمتی هم راحتی و نرمی سبک مبلمان راحتی رو داره که خب باعث شده تا اون دست از افرادی که تنها فضای قرار دادن یک دست مبل رو دارند مبل کلاسیک رو خریده و نهایت استفاده رو ازش ببرند. در این مطلب ما میخواین با مبل کلاسیک آشنا بشیم. اگر شما هم به دنبال چنین مبل دو کاره و خوش استایلی هستید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

مبلمان کلاسیک

دلیل محبوبیت فراوون مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک از دست مبلمان بسیار محبوب  در دکوراسیون داخلی محسوب میشه که با طراحی های شیک، جزئیاتی دقیق و البته ظاهر لوکسی که داره، جذابیت بسیار ویژه ای رو نمایان می کند. مبلمانی همچون مبل کلاسیک مخصوصا تو فضاهای بزرگ و مجلل میتونن خیلی کاربرد داشته باشند و از طرفی هم میتونن حال و هوای یونیک و کلاسیکی به محیط ببخشند. مبلمان کلاسیک این روزها انتخاب بسیاری از افراد سخت پسند هستش چرا که تونسته با در نظر گرفتن بسیاری از موارد، نگاه همه جور سلیقه ای رو به خود جلب کنه.

مبلمان کلاسیک

مبل کلاسیک چسترفیلد

یکی از مشهور ترین و شناخته شده ترین مدل های مبل کلاسیک، سبک چسترفیلد هستش. این مدل از مبلمان به دلیل طراحی خاصش، یعنی پشتی با دوخت دکمه و دسته های جذاب و پارچه جرمی و نمای باوقاری که داره، به شدت شهرت داره. چستر فیلد در واقع نمادی از اصالت و سبک انگلیسی هستش که در دکوراسیون هی ملاسیک و حتی سبک معاصر بسیار دیده می شود. استفاده از پارچه چرم در این مدل از مبلمان نه تنها میتونه به دوامش اضافه که، بلکه یه حس لوکس و منحصر به فردی هم به فضا هدیه میده.

مبلمان کلاسیک

جزئیات مبلمان کلاسیک با جلوه خاص

مبل‌های کلاسیک برگرفته از دوران لویی شانزدهم هم از دست سبک های بسیار پر طرفدار هستند که ریشه ای از دوران سلطنت فرانسه دارند. این سبک با قاب های چوبی که منبت کاری شده بودند، دسته های منحنی و نرمی داشتند و به این صفات شناخته شده می باشند. پارچه مرغوب و مجللی مثل ابریشم با طرح های براق و گلدار میتونه به این مدل از مبلمان زیبایی قابل توجهی هم بخشه. مبل های کلاسیک بیشتر واسه فضاهایی با دکوراسیون مجلل و پر دیتیل استفاده میشه و میتونه جلوه ای بسیار اصیل و خاص به فضا ببخشه.

مبلمان کلاسیک

مبلمان باروک با حس و حالی سلطنتی

و اما مبلمان سبک باروک که یکی دیگه از دست مبل های کلاسیک هستش با طراحی پر جزئیات، و همچنینی خطوط منحنی و ظریفش، از تزئینات طلایی و نقره ای استفاده کرده و ظاهری بسیار چشمگیر به مبل داده. این سبک از مبلمان با دیزاین و کارهای دستی همچون منبت کاری های بسیار دقیق و نقش های برجسته، به شکلی واقعا باورنکردنی، محلل و پر از زرق و برق به نظر میرسند. مبلمان باروک خیلی خوشگل و شیک میتونن با فضاهای کلاسیک و لوکس هماهنگ شده و به اتاق شما جلوه ای سلطنتی ببخشند.

مبلمان کلاسیک

مبلمان روکوکو با دیتیل پر زرق و برق

مبلمان کلاسیک با طراحی های متنوع و زیبایی که دارند، میتونن به هر فضایی زیبایی و جلوه جذاب رو بدهند. فرقی نداره چسترفیلد با طرح های رسمی و کلاسیک باشه، یا مبل های روکوکو و باروک با دیتیل های براق و پر جزئیات. به هر حال شکوه و زیبایی با یا این سبک از مبل ها به فضای داخلی هر خونه ای هدیه داده میشه که البته انتخاب این سبک مبل نه فقط برای زیبایی شون هستش، بلکه کیفیت بالا و دوام طولانی مدتشون هم بسیار هوشمندانه و قبل توجه می باشد.

مبلمان کلاسیک

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn