تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 10:09
43 بازدید
کد خبر : 322121

به باشگاه استقلال خبر داده بودند کاکوتا زیاد مصدوم می‌شود اما…

به باشگاه استقلال خبر داده بودند کاکوتا زیاد مصدوم می‌شود اما…

به گزارش آفتاب نو، پیش از انتقال کاکوتا بازیکن گابنی متولد فرانسه در استقلال عنوان شد که این بازیکن در طول سال‌های فوتبالیش بارها و بارها از نواحی مختلف دچار مصدومیت شده است. در همین رابطه بخوانید: آمار متعدد مصدومیت‌های این بازیکن از مچ پا، عضله دوقلو، کشاله، رباط صلیبی زانو و مینیسک اطلاعاتی بود

به گزارش آفتاب نو، پیش از انتقال کاکوتا بازیکن گابنی متولد فرانسه در استقلال عنوان شد که این بازیکن در طول سال‌های فوتبالیش بارها و بارها از نواحی مختلف دچار مصدومیت شده است.

در همین رابطه بخوانید:

آمار متعدد مصدومیت‌های این بازیکن از مچ پا، عضله دوقلو، کشاله، رباط صلیبی زانو و مینیسک اطلاعاتی بود که در رسانه‌ها از جمله آفتاب نو به عنوان رزومه جسمانی این بازیکن در طول سال‌های حضورش در میادین مختلف فوتبال مطرح شد اما در نهایت این بازیکن با حضور در ایفمارک مجوز گرفت و در مراسم عقد قرارداد با استقلال شرکت کرد و به گفته برخر منابع خبری با قیمت یک میلیون و دویست هزار دلار  به این تیم پیوست.

در همین رابطه بخوانید:

حالا و در شرایطی که کاکوتا بیش از دیدار مقابل نساجی به دلیل مصدومیت از همراهی آبی پوشان به قائمشهر کنار گذاشته شد برخی افراد نزدیک به باشگاه استقلال عنوان می‌کنند که پیش از عقد قرارداد در این باره به مدیران استقلال هشدار داده شده بود که این بازیکن زیاد مصدوم می‌شود.

برخی بر این اعتقادند که جذب این بازیکن در باشگاه استقلال با وجود وضعیت جسمانی که داشته به نفع این تیم نبوده و در ادامه مسیر نیز ممکن است باز هم چنین مشکلاتی برای کاکوتا به وجود بیاید. غیبت کاکوتا در سفر استقلال به قائمشهر به این دلیل عنوان شد که این بازیکن مصدوم بوده و برای اینکه به دربی برسد در تهران به تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی مشغول شده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn