تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 11:06
10 بازدید
کد خبر : 322173

جاشوا در ومبلی زانو زد

جاشوا در ومبلی زانو زد

جامعه ورزشی آفتاب نو: دنیل دوبوآی بریتانیایی در ورزشگاه ومبلی لندن هموطنش، آنتونی جاشوا، را در مبارزه برای کسب عنوان قهرمان بوکس سنگین‌وزن جهان شکست داد. به گزارش آفتاب نو،در مبارزه برای کسب کمربند سنگین‌وزن بوکس جهان، دنیل دوبوآی بریتانیایی به دیدار هموطنش آنتونی جاشوا رفت و توانست با ناک‌اوت کردن او صاحب این کمربند شود.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

دنیل دوبوآی بریتانیایی در ورزشگاه ومبلی لندن هموطنش، آنتونی جاشوا، را در مبارزه برای کسب عنوان قهرمان بوکس سنگین‌وزن جهان شکست داد.

به گزارش آفتاب نو،در مبارزه برای کسب کمربند سنگین‌وزن بوکس جهان، دنیل دوبوآی بریتانیایی به دیدار هموطنش آنتونی جاشوا رفت و توانست با ناک‌اوت کردن او صاحب این کمربند شود.

این مبارزه کمتر از پنج راند به طول انجامید. در این راند بود که دوبوآ حریفش را ناک‌اوت کرد و داور رای به پایان مبارزه داد. این مبارزه به عنوان اولین باخت ناک‌اوت جاشوا در تاریخ ثبت شد.

جاشوا از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ قهرمان سنگین‌وزن اتحادیه جهانی بوکس (WBA)، سازمان جهانی بوکس (WBO) و IFB بود. این انگلیسی ۳۴ ساله حالا ۲۸ برد و چهار باخت در کارنامه دارد. این در شرایطی است دوبوآی ۲۷ ساله ۲۲ برد و دو باخت دارد.

منبع خبر: ایسنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn