تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 13:04
8 بازدید
کد خبر : 322297

هر کدام از دانش‌آموزان می‌توانند یک مجید شهریاری باشند

هر کدام از دانش‌آموزان می‌توانند یک مجید شهریاری باشند

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش برنا؛ محسن افشارچی روز یکشنبه در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت و بازگشایی مدارس استان زنجان در مدرسه دوره دوم متوسطه نظری پسرانه تیزهوشان شهید بهشتی با گرامیداشت یاد شهید بزرگوار مجید شهریاری، افزود: اخلاق و تقوا این شهید را به مقام بالا رساند و هر کدام از

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش برنا؛ محسن افشارچی روز یکشنبه در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت و بازگشایی مدارس استان زنجان در مدرسه دوره دوم متوسطه نظری پسرانه تیزهوشان شهید بهشتی با گرامیداشت یاد شهید بزرگوار مجید شهریاری، افزود: اخلاق و تقوا این شهید را به مقام بالا رساند و هر کدام از دانش‌آموزان باید این شهید را الگوی خود قرار دهند.

وی با تاکید بر جایگاه ویژه دانش‌آموزان مدرسه تیزهوشان، افزود: موقعیتی که در این مدرسه در اختیار این دانش آموزان قرار دارد برای هرکس دیگری فراهم نیست‌ و باید از این فرصت و ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنند.

افشارچی با بیان اینکه استعداد یک امر خدادادی است که در کنار آن باید به عنصر دیگر که عقل و توانایی است هم توجه شود، افزود: دانش آموزان این مدرسه در دوره دوم تحصیلات متوسطه هستند و به نوعی در دوران سخت تصمیم سازی قرار دارند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان این مقطع باید برای آینده خود تصمیم بگیرند، اظهار داشت: امروز دو مسیر آسان و مسیر درست پیش‌روی آنها قرار دارد که مسیر درست زحمت دارد و از الان باید خودشان را برای کار درست آماده کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه به عنوان مثال دانش آموزان می توانند اوقات فراغت خود را در فضای مجازی سپری کنند و یا برعکس به مطالعه مشغول شوند، اظهار داشت: دانش آموزان اگر می‌خواهند تمرکز خود را تقویت کنند باید به موضوع مطالعه توجه داشته‌ باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز با اشاره به موفقیت‌های اخیر دانش آموزان استان، گفت: طبق آمارهای ارائه شده خروجی معدل دانش آموزان استان در امتحانات نهایی از رتبه ۲۵ به ۱۲ رسیده است.

علی اسماعیلی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح های عمرانی و افزایش بودجه آموزش و پرورش استان، گفت: با همکاری اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان طی سه سال گذشته ۴۰۰ کلاس درس تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان شده است.

وی با بیان اینکه سرانه تخصیصی برای تامین تجهیزات هنرستان از رقم ۳۸ میلیارد ریال به بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال رسیده است، اظهار داشت: طی هفته گذشته نیز ۱۸۰ میلیارد ریال تجهیزات هنرستانی و آموزشگاهی به مدارس استان ارسال شد.

این مسوول با تاکید بر اینکه سرانه فضای ورزشی مدارس استان ۵۰ درصد افزایش یافته است، خاطر نشان کرد: در این ارتباط احداث ۱۰ سالن ورزشی آغاز شده که چهار باب آن قابل افتتاح است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn