تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 3:04
14 بازدید
کد خبر : 323111

وعده وزیر ورزش: آزادی ۳ ماه دیگر در دسترس است

وعده وزیر ورزش: آزادی ۳ ماه دیگر در دسترس است

احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جونان در بازدید از مجموعه ورزشی تختی گفت: در نظر داریم با کارهایی که انجام شده و می‌شود و تایید ناظران، چند بازی در این مجموعه ورزشی برگزار شود. ١۴ مهر پرسپولیس با چادرملو بازی دارد و یکم آبان هم استقلال در لیگ نخبگان آسیا بازی خواهد داشت که سازمان لیگ

احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جونان در بازدید از مجموعه ورزشی تختی گفت: در نظر داریم با کارهایی که انجام شده و می‌شود و تایید ناظران، چند بازی در این مجموعه ورزشی برگزار شود. ١۴ مهر پرسپولیس با چادرملو بازی دارد و یکم آبان هم استقلال در لیگ نخبگان آسیا بازی خواهد داشت که سازمان لیگ برای برگزاری این دو بازی در این ورزشگاه در صورت تایید ناظران در حال برنامه‌ریزی است.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره وضعیت استادیوم آزادی گفت:  در ورزشگاه آزادی شبانه‌روز کارها در حال انجام است. این هفته بنده یک بازدید دیگری از این ورزشگاه خواهم داشت. در بخش غربی استانداردهای مورد نظر ای‌اف‌سی تا پایان پاییز انجام خواهد شد. برخی دوستان در صدا و سیما می‌گویند که بازسازی بخش دیگر ورزشگاه آزادی با برگزاری بازی‌ها متوقف خواهد شد، اما اینطور نیست. این قابلیت وجود خواهد داشت که وقتی بازی‌ها برگزار می‌شود، بازسازی سازه‌ای بدون اینکه در استانداردها خدشه‌ای وارد شود، انجام گیرد. اصل کار ما، بخش غربی ورزشگاه است که تا پایان پاییز انجام خواهد شد.

دنیامالی در پایان خاطر نشان کرد: برای ورزشگاه جدید ۱۱۰ هزار نفری در تهران پیگیر هستیم و این یک مجموعه و کار خیلی بزرگی است و به زودی مصوبه آن را از دولت خواهیم گرفت تا در مجموعه شهر آفتاب و اراضی محدوده مرقد حضرت امام (ره) آن را به اجرا برسانیم.  این شایعه که پروژه ساخت ورزشگاه جدید در تهران متوقف شده، درست نیست و این مصوبه دولت شهید رئیسی است و موظف هستیم که این موضوع را در جلسه هیات دولت بیاوریم. در حال تهیه گزارشی از این مجموعه هستم تا مصوبه آن را در دولت وفاق ملی اخذ کنیم و پس از اخذ مصوبه به‌زودی احداث فاز یک این مجموعه را آغاز خواهیم کرد. این مجموعه ورزشی را در ۳ فاز تعریف کردیم که اولویت ما ورزشگاه است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn