تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 3:54
5 بازدید
کد خبر : 323149

کلوب| سری آ در مسیر ایران!

کلوب| سری آ در مسیر ایران!

دروسی اولین سرمربی برکنار شده در سری آ، عنوان اولین سرمربی اخراجی میان پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا را هم به خود اختصاص داد. او از ژانویه ۲۰۲۴ جانشین مورینیو در هدایت گرگ ها شد. شاید طرفداران رم فکر کنند که دروسی نتایج خوبی با این تیم گرفته اما موفقیت نسبی دروسی با رم، بیشتر

دروسی اولین سرمربی برکنار شده در سری آ، عنوان اولین سرمربی اخراجی میان پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا را هم به خود اختصاص داد. او از ژانویه ۲۰۲۴ جانشین مورینیو در هدایت گرگ ها شد.

شاید طرفداران رم فکر کنند که دروسی نتایج خوبی با این تیم گرفته اما موفقیت نسبی دروسی با رم، بیشتر به اخراج آقای خاص مربوط بود و دروسی و شاگردانش موفق به کسب سهمیه پنجم سری آ در لیگ قهرمانان اروپا نشدند.

اما چرا با گذشت زمان، عمر مربیان در سری آ کوتاه و کوتاه‌تر می‌شود؟ انگار سری آ آرام آرام در حال تبدیل شدن به لیگ ایران است! تمدید قرارداد دروسی در پیش فصل تا سال ۲۰۲۷ و به یکباره فسخ آن در پایان هفته چهارم از سوی مدیران رم، بسیار عجیب و در نوع خود باورنکردنی است.

فونسکا، سرمربی میلان هم بعد باخت به لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا و البته به پارما در هفته اول سری آ و تنها دریافت ۵ امتیاز از ۴ دیدار به درب های خروجی نزدیک شد و حتی از همین حالا رسانه های ایتالیایی در حال گمانه زنی برای جانشینی او هستند.

روزگاری سری آ مهد پرورش مربیان بزرگ و نامدار تاریخ فوتبال بود اما حالا به لیگ ایران شبیه شده و این روند ممکن است تهدیدی برای مربیان جوان و تازه کار سری آ ایتالیا به حساب بیاید. مربیانی  همانند تیاگو موتا، الساندرو نستا، سسک فابرگاس و آلبرتو جیلاردینو که تنها زمان اندکی برای اثبات خود در اختیار دارند در حالی که حداقل سه سال زمان برای ساختن تیم مدنظر خود احتیاج دارند.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn