تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 5:28
9 بازدید
کد خبر : 323207

آماده‌ام تا در رقابت‌های بین‌المللی از اعتبار پومسه ایران دفاع کنم/ ساعی اسطوره تکواندو است

آماده‌ام تا در رقابت‌های بین‌المللی از اعتبار پومسه ایران دفاع کنم/ ساعی اسطوره تکواندو است

جامعه ورزشی آفتاب نو: محمد مهدی کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره اعزام به رقابت‌های جهانی پومسه اظهار داشت: بیست و یکم مهرماه عازم رقابت‌های جهانی کرواسی هستم و قرار است بیست و هفتم همین ماه هم عازم بلژیک شوم. از نظر فنی و جسمانی شرایط ایده آلی دارم و تنها منتظر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

محمد مهدی کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره اعزام به رقابت‌های جهانی پومسه اظهار داشت: بیست و یکم مهرماه عازم رقابت‌های جهانی کرواسی هستم و قرار است بیست و هفتم همین ماه هم عازم بلژیک شوم. از نظر فنی و جسمانی شرایط ایده آلی دارم و تنها منتظر صدور روادید هستم. من تنها نماینده پومسه ایران در این رقابت‌ها خواهد بود و فدراسیون هم موافقت خود را با اعزامم اعلام کرده است.

وی افزود: برای افزایش رنکینگ تلاش می‌کنم، چون الان نفر شصتم هستم و تورنمنت بلژیک هم  گرید ۲ است و به افزایش رنکینگ من کمک خواهد کرد. البته آذر ماه هم رقابت‌های جهانی هنک کنگ را در پیش داریم که برای فیکس شدن در ترکیب تیم ملی باید انتخابی بزنم.

ملی پوش پومسه ایران درباره اینکه چرا این بخش مثل کیوروگی در تکواندو دیده نمی‌شود، گفت: برای خود من هم جای تعجب است که چرا این اتفاق رخ می‌دهد. فکر می‌کنم بخش اعظمی از این موضوع بحث داوری است که تقریبا به صورت سلیقه شخصی رای می‌دهند.

وی ادامه داد: پومسه در بازی‌های آسیایی حضور دارد و می‌دانید که مدال آور هم بوده و امیدوارم روزی هم وارد المپیک شود. این رشته زیبایی‌های خاص خودش را دارد و بسیار جذاب است.

کرمی درخصوص دلیل غیب در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: سبک پومسه من استاندارد است، اما در بازی‌های آسیایی هم پومسه استاندارد و هم ابداعی انجام می‌شود. من ۷ دوره عضو تیم ملی هستم و عناوین زیادی دارم و می‌خواهم در رقابت‌های پیش رو هم از اعتبار پومسه ایران در رقابت‌های بین المللی دفاع کنم.

پومسه رو کشورمان درباره تغییر شرایط این بخش از زمان ریاست هادی ساعی در فدراسیون تکواندو تصریح کرد: ساعی اسطوره تکواندو است و از زمان ریاستش او مجموعه فدراسیون یک تکان اساسی خورده و افراد کاربلد راس کار آمدند. در پومسه هم اوضاع کمی بهتر شده و اصولا با تعداد نفرات کمتر، مدال‌های بهتری گرفتیم و فقط یک مقدار توجهات باید به بخش پومسه بیشتر شود.  

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn