تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 8:44
11 بازدید
کد خبر : 323354

شاسی بلند جدید چینی که از شاهین و دنا ارزان‌تر است + عکس

شاسی بلند جدید چینی که از شاهین و دنا ارزان‌تر است + عکس

به گزارش نبض بازار، خودرو چینی وولینگ بینگو SUV با قیمت ۶۴۵ میلیون تومانی از دو خودرو مشهور ایرانی هم ارزان‌تر است. خودروساز چینی وولینگ از کراس‌اوور جدید خود به نام بینگو با قیمتی ۶۴۵ میلیون تومانی رونمایی کرد. وولینگ بینگو SUV، بخشی از سری بینگو بوده که به‌سرعت در حال رشد است. پیش از

به گزارش نبض بازار، خودرو چینی وولینگ بینگو SUV با قیمت ۶۴۵ میلیون تومانی از دو خودرو مشهور ایرانی هم ارزان‌تر است.

خودروساز چینی وولینگ از کراس‌اوور جدید خود به نام بینگو با قیمتی ۶۴۵ میلیون تومانی رونمایی کرد.

وولینگ بینگو SUV، بخشی از سری بینگو بوده که به‌سرعت در حال رشد است. پیش از این، وولینگ از سری بینگو هاچ بک دو در و چهار در رونمایی کرده بود.

وولینگ بینگو SUV بر روی همان پلت فرم بینگو پلاس قرار دارد. این خودرو مجهز به معماری ماژولار Tianyu M است که برای خودروهای برقی با طول بدنه ۳۵۰۰ تا ۴۶۰۰ میلی‌متر مناسب است. شاسی‌بلند بینگو دارای چراغ‌های جلوی بیضی‌شکل، سپر جلویی مینیمال و بدنه‌ای ساده است.

شاسی بلند جدید چینی که از شاهین و دنا ارزان‌تر است

شاسی‌بلند بینگو دارای چهار رنگ بدنه سفید، قرمز، خاکستری و سبز است. ابعاد آن ۴۰۹۰/۱۷۲۰/۱۵۷۵ میلی‌متر با فاصله بین دو محور ۲۶۱۰ میلی‌متر است.

صرف‌نظر از ابعاد آن، فضای داخلی SUV بینگو می‌تواند شما را با ویژگی‌های خود شگفت‌زده کند. بینگو دارای ۲۳ فضای ذخیره‌سازی در سراسر کابین بوده و سرنشینان ردیف دوم تا ۸۸۲ میلی‌متر فضای پا دارند. اگر می‌خواهید وسایل بیشتری را در خودرو قرار دهید، می‌توانید صندلی‌های ردیف دوم را تا کنید تا ظرفیت صندوق‌عقب به ۱۴۵۰ لیتر افزایش یابد. کنسول وسط این کراس‌اوور دارای یک صفحه‌نمایش لمسی با سیستم‌عامل Ling OS و چهار کیسه هوا است.

نسخه استاندارد وولینگ بینگو SUV با یک موتور الکتریکی که در جلو قرار دارد، عرضه می‌شود. اوج قدرت آن به ۱۰۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۸۰ نیوتن متر می‌رسد. شاسی‌بلند بینگو می‌تواند در ۳٫۷ ثانیه به‌سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

سه گزینه باتری LFP برای انتخاب وجود دارد. این خودرو در نسخه پایه دارای پکیج ۳۱٫۹ کیلووات ساعت برای مسافت ۳۳۰ کیلومتر است. باتری بعدی ۳۷٫۹ کیلووات ساعت است که برد ۴۰۱ کیلومتری دارد. بالاترین تریم به یک باتری ۵۰.۶ کیلووات ساعتی برای برد ۵۱۰ کیلومتر مجهز شده است.

وولینگ بینگو SUV با برد ۳۳۰ کیلومتر / قیمت: ۱۰,۷۵۰ دلار

وولینگ بینگو SUV با برد ۴۰۱ کیلومتر / قیمت: ۱۲ هزار دلار

وولینگ بینگو SUV با برد ۵۱۰ کیلومتر / قیمت: ۱۳,۶۰۰ دلار

منبع: خبرآنلاین

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn