تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 11:40
11 بازدید
کد خبر : 323525

حریق انبار خیابان رجایی با موفقیت مهار شد

حریق انبار خیابان رجایی با موفقیت مهار شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، از حادثه آتش سوزی ساعت ۶ صبح انبار کالا در خیابان رجایی خبر داد. وی با اشاره به تماس‌های شهروندان ادامه داد: علاوه بر این که عوامل شهرداری منطقه در محل حضور پیدا کردند؛ ۵ ایستگاه آتش

جامعه ورزشی آفتاب نو:

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، از حادثه آتش سوزی ساعت ۶ صبح انبار کالا در خیابان رجایی خبر داد.

وی با اشاره به تماس‌های شهروندان ادامه داد: علاوه بر این که عوامل شهرداری منطقه در محل حضور پیدا کردند؛ ۵ ایستگاه آتش نشانی نیز همراه با بالابر هیدرولیکی، تانکر‌های آب و خودرو‌های حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان این که شدت حرارت آتش سوزی منجر به تخریب سقف‌ها شده بود؛ افزود: با توجه به این که این گاراژ انباری مسقف به وسعت ۵۰۰ متر شامل توپ‌های پارچه، کش لباس و سایر مواد پلاستیکی در خود جای داده بود؛ یک سالن در این گاراژ تنها راه دسترسی آتش نشانان به محل آتش سوزی به حساب می‌آمد که سختی کار را چند برابر کرده بود.

ملکی با اشاره به سقف آجری و ستون فلزی محل وقوع حادثه تشریح کرد: با توجه به این که آتش سوزی در مجاورت یک ساختمان سه طبقه با سه کارگاه پارچه ریسی و یک انبار بزرگ کالای کارتون و مقوا در ضلع جنوبی اتفاق افتاد که محل حادثه وسط این دو محیط قرار داشت؛ آتش نشانان با استفاده از بالابر هیدرولیکی، با احتیاط و تجهیزات کامل از طریق نفوذ به داخل موفق به مهار آتش شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مدت زیادی از مهار حریق می‌گذرد و هم اکنون نیرو‌ها مشغول عملیات لکه گیری هستند. خوشبختانه این حادثه مصدوم و قربانی به جای نگذاشت.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn