تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 13:11
32 بازدید
کد خبر : 323620

شکایت فدراسیون فوتبال از سرمربی فوتسال تایلند

شکایت فدراسیون فوتبال از سرمربی فوتسال تایلند

فدراسیون فوتبال به دلیل اظهارات توهین‌آمیز سرمربی تیم ملی تایلند از او شکایت کرد. کیهان ورزشی-  میگل رودریگو سرمربی تیم تایلند در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان، با انتشار پستی در صفحه رسمی خود اظهارات توهین‌آمیزی را خطاب به ایران به کار برد که با واکنش قاطع بخش حقوقی و بین‌الملل فدراسیون فوتبال همراه شد.

فدراسیون فوتبال به دلیل اظهارات توهین‌آمیز سرمربی تیم ملی تایلند از او شکایت کرد.

کیهان ورزشی- 

میگل رودریگو سرمربی تیم تایلند در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان، با انتشار پستی در صفحه رسمی خود اظهارات توهین‌آمیزی را خطاب به ایران به کار برد که با واکنش قاطع بخش حقوقی و بین‌الملل فدراسیون فوتبال همراه شد.

میگل‌ رودریگو در اظهاراتی خارج از عرف، غیرحرفه‌ای و ناشایست، توهین‌های ناشایستی علیه ایران بیان کرد. 

این مربی مطرح اسپانیایی تیم ملی تایلند که حالا حریف فرانسه در مرحله یک شانزدهم است نسبت به اتفاقات دیدار ایران فرانسه واکنش بسیار تندی را نشان داد و با انتشار پستی جنجالی در اینستاگرام چنین نوشت:

«بدون توجه هر اتفاقی که روز بیست و هفتم (سپتامبر) رخ دهد و با پذیرش اینکه ما ضعیف‌ترین سمت داستان هستیم، این را می‌گویم: فرانسه، با آغوش باز پذیرای شما هستیم.

فدراسیون فوتبال ایران این ادبیات را مطابق بند ۱۱ آیین‌نامه انضباطی FIFA حاوی مصادیق توهین‌آمیز دانسته و شکایت حقوقی خود را به این دو نهاد رسمی تقدیم کرد.

این سخنان در حالی بیان شد که تیم ملی ایران حتی با کسب یک تساوی صدرنشین گروه F می‌شد اما در یک بازی یک‌طرفه موفق شد با نتیجه ۴-۱ مقابل حریف به پیروزی رسید و با کسب ۹ امتیاز کامل به دور حذفی راه پیدا کرد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn