تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 13:28
17 بازدید
کد خبر : 323636

عراقچی: هوشیاریم و در تله اسرائیل نمی‌افتیم

عراقچی: هوشیاریم و در تله اسرائیل نمی‌افتیم

وزیر امور خارجه در گفت‌وگویی اظهار داشت: شهید امیرعبداللهیان در یکی از سخت‌ترین و پرکارترین دوران‌ها وزیر امور خارجه شدند.   به گزارش مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در گفتگو با برنامه میدان مشق، اظهار داشت: در طول چهل سال گذشته همیشه وزارت امور خارجه‌ی پرکاری داشتیم. سیاست خارجی کشور ما بسیار پرکار

وزیر امور خارجه در گفت‌وگویی اظهار داشت: شهید امیرعبداللهیان در یکی از سخت‌ترین و پرکارترین دوران‌ها وزیر امور خارجه شدند.

 

به گزارش مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در گفتگو با برنامه میدان مشق، اظهار داشت: در طول چهل سال گذشته همیشه وزارت امور خارجه‌ی پرکاری داشتیم. سیاست خارجی کشور ما بسیار پرکار و پر موضوع است.

وزیر امور خارجه افزود: شهید امیرعبداللهیان در یکی از سخت‌ترین و پرکارترین دوران‌ها وزیر امور خارجه شدند که با موضوع اوکراین شروع و سپس غزه و طوفان الاقصی و این اواخر هم عملیات وعده صادق انجام شد.

عراقچی گفت: واقعیت این است رژیم اسرائیل در غزه در یک باتلاق گرفتار شده و با وجود یک ارتش تا دندان مسلح با پیشرفته‌ترین سلاح‌ها به دنبال نابودی حماس بود، ولی بعد از یکسال هنوز به هدفشان نرسیده‌اند.

وی عنوان کرد: صهیونیست‌ها تصور می‌کنند با گسترده کردن میدان جنگ می‌توانند از بن بست خارج شوند. ما کاملاً هوشیار هستیم و در تله آن‌ها نخواهیم افتاد. حرکاتی که انجام می‌دهند از سر استیصال است.

وزیر امورخارجه گفت: در صحنه نبرد مقاومت و رژیم اسرائیل حرکاتی، چون منفجر کردن پیجرها، اقدام به ترور کور و جنایت علیه بشریت است که اقدامی از سر درماندگی است.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn