تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 14:00
35 بازدید
کد خبر : 323672

ابوالقاسم‌پور: پرسپولیس نباید فریب حواشی استقلال را بخورد/ اگر VAR واقعی داریم داوران در تصمیم گیری نباید معطل کنند

ابوالقاسم‌پور: پرسپولیس نباید فریب حواشی استقلال را بخورد/ اگر VAR واقعی داریم داوران در تصمیم گیری نباید معطل کنند

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: شانس پرسپولیس را در دربی بیشتر می‌بینم چون با کیفیت‌تر بازی می‌کند و با اختلاف دو گل برنده می‌شود. بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره دربی ۱۰۴ تیم‌های استقلال و پرسپولیس که در ورزشگاه مجهز به سیستم VAR امام خمینی اراک برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری بازی در خارج از

ابوالقاسم‌پور: پرسپولیس نباید فریب حواشی استقلال را بخورد  اگر VAR واقعی داریم داوران در تصمیم گیری نباید معطل کنند

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: شانس پرسپولیس را در دربی بیشتر می‌بینم چون با کیفیت‌تر بازی می‌کند و با اختلاف دو گل برنده می‌شود.

بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره دربی ۱۰۴ تیم‌های استقلال و پرسپولیس که در ورزشگاه مجهز به سیستم VAR امام خمینی اراک برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری بازی در خارج از ورزشگاه آزادی جذابیت لازم را از این دربی خواهد گرفت. هر دو تیم اسیر حواشی هستند و بنابراین احتیاط خواهند کرد تا دروازه‌شان باز نشود، در ادامه به دنبال گل برتری باشند. در کل شرایط پرسپولیس بهتر از استقلال است و متعاقباً شانس بیشتری را برای کسب ۳ امتیاز دارد.

وی ادامه داد: هر دو تیم از سرمربیان بسیار خوبی بهره می‌برند. از منظر فنی فوتبال خوبی ارائه می‌کنند و هدفمند در زمین ظاهر می‌شوند. حواشی استقلال بیشتر است و پرسپولیس نباید فریب بخورد، چون این موضوع باعث می‌شود تا حریفش را دست‌کم بگیرد. حساسیت بازی بسیار بالاست، هر دو تیم تلاش زیادی خواهند کرد تا بهترین نتیجه را بگیرند، چون برتری در دربی ارزش بسیار زیادی دارد. به نظرم این دربی مساوی نمی‌شود و برد و باخت دارد.

بازیکن سابق پرسپولیس با انتقاد از عملکرد VAR در رقابت‌های لیگ برتر ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم در دربی VAR به قضاوت تیم داوری کمک کند. نباید اجازه داده شود تا بازیکنان یا کمک مربیان تیم‌ها دور داور جمع شوند. بالاخره فشاری که روی داور می‌آورند بی‌تأثیر نیست. از طرفی باید داور وسط و داوران اتاق VAR خیلی زودتر در مورد یک صحنه به جمع‌بندی برسند. در دنیا نهایتاً یک دقیقه می‌کشد تا داور تشخیص خود را اعلام می‌کند. اگر VAR واقعی در اختیار داوران ماست دلیلی ندارد این همه طول بکشد تا روی هر صحنه تصمیم‌گیری شود. ضمن اینکه داور با قاطعیت خود می‌تواند مانع از آن شود که بازیکنان و مربیان در مورد صحنه‌های مختلف دور و بر او را احاطه کنند.

ابوالقاسم‌پور درباره اینکه چه نتیجه‌ای برای دربی ۱۰۴ پیش‌بینی می‌کند، یادآور شد: به نظرم پرسپولیس با اختلاف دو گل برنده دربی می‌شود.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn