تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 17:49
20 بازدید
کد خبر : 323912

آغاز مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان در کیش با حضور ۷۰ کشور جهان

آغاز مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان در کیش با حضور ۷۰ کشور جهان

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا، هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی مردان جهان از امروز با حضور نمایندگان ۷۰ کشور جهان در جزیره کیش آغاز شد. بعد از ورود تیم‌های خارجی شرکت کننده به جزیره کیش، از امروز رسما رویداد بزرگ هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام، فیتنس

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا، هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی مردان جهان از امروز با حضور نمایندگان ۷۰ کشور جهان در جزیره کیش آغاز شد.
 بعد از ورود تیم‌های خارجی شرکت کننده به جزیره کیش، از امروز رسما رویداد بزرگ هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج قهرمانی جهان با برگزاری مراسم وزن کشی و پذیرش تیم‌های شرکت کننده به میزبانی ایران آغاز شد.

با اعلام فدراسیون جهانی IFBB در این دوره از مسابقات نمایندگان ۷۰ کشور از ۵ قاره جهان حضور دارند و از فردا به مدت سه روز در رشته‌های پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج به رقابت می‌پردازند.

صبح امروز نشست هیات رئیسه فدراسیون جهانی برگزار شد و عصر امروز  هم کنگره جهانی با حضور نمایندگان کشور‌های شرکت کننده در مرکز همایش‌های بین المللی جزیره کیش برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه مسابقات فردا (سه شنبه) ساعت ۱۵ برگزار می‌شود و مسابقات پرورش اندام و فیتنس چلنج به ترتیب در سالن‌های تالار شهر و المپیک کیش آغاز می‌شود.

 انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn