تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 19:56
22 بازدید
کد خبر : 324039

امیدهای پرسپولیس در یک امتیازی صدر جدول

امیدهای پرسپولیس در یک امتیازی صدر جدول

جامعه ورزشی آفتاب نو: تیم امید پرسپولیس با کامبک و پیروزی در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر امیدهای تهران، خود را به یک امتیازی صدرنشین مسابقات رساند. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امید در روزی که سایپا مقابل تیم کیا متوقف شد به یک پیروزی شیرین در مصاف با تیم اکباتان دست پیدا

جامعه ورزشی آفتاب نو:

تیم امید پرسپولیس با کامبک و پیروزی در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر امیدهای تهران، خود را به یک امتیازی صدرنشین مسابقات رساند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امید در روزی که سایپا مقابل تیم کیا متوقف شد به یک پیروزی شیرین در مصاف با تیم اکباتان دست پیدا کرد تا با کسب ۲۵ امتیاز در فاصله یک امتیازی صدرنشین مسابقات قرار بگیرد. این در حالی بود که یک شکست و یک تساوی در دو بازی قبلی آنها را کمی از کورس صدر جدول دور ساخته بود.
شاگردان عباس آقایی، امروز (دوشنبه) در زمین شماره یک مرغوبکار، میهمان تیم اکباتان بودند که خود امیدوار بود با پیروزی در این رقابت برای صدرنشینی با سایپا کورس ببندد و از این جهت برای دو تیم بازی سخت و سنگینی به حساب می‌آمد.

تیم امید پرسپولیس ابتدا در یک غافلگیری به حریف خود پنالتی داد و با دریافت گل، عقب افتاد ولی در ادامه، توپ و میدان را در اختیار گرفت تا شکست را با پیروزی ۳ بر یک جابه‌جا کند.
گل‌های این پیکار را ابوالفضل محمودی، شایان رشکن و پوریا رضازاده برای سرخپوشان به ثمر رساندند.
سرخپوشان با اخراج صالح عسگری دقایقی از این دیدار را ده نفره دنبال کردند.
باید دید تیم امید پرسپولیس عنوان صدرنشینی خود را در هفته‌های آتی و تا پایان نیم فصل نخست، بازپس خواهد گرفت یا همه چیز به نیم فصل دوم موکول خواهد شد.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn