تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 19:59
355 بازدید
کد خبر : 324043

پیشکسوتان در تمرین استقلال/ درخواست نکونام از قدیمی‌ها در آستانه دربی

پیشکسوتان در تمرین استقلال/ درخواست نکونام از قدیمی‌ها در آستانه دربی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، تمرین عصر امروز استقلال با حضور چند چهره سرشناس برگزار شد. بهتاش فریبا، پرویز مظلومی، آرش برهانی، میلاد میداوودی، محمد خرمگاه، علی لطیفی، مهدی فنونی زاده در کنار علی پسر مرحوم منصور پورحیدری مهمانان آبی پوشان بودند. نکته اینکه احمد شهریاری هم در کمپ حجازی حضور داشته

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، تمرین عصر امروز استقلال با حضور چند چهره سرشناس برگزار شد. بهتاش فریبا، پرویز مظلومی، آرش برهانی، میلاد میداوودی، محمد خرمگاه، علی لطیفی، مهدی فنونی زاده در کنار علی پسر مرحوم منصور پورحیدری مهمانان آبی پوشان بودند. نکته اینکه احمد شهریاری هم در کمپ حجازی حضور داشته و با این پیشکسوتان دیدار داشته است اما خبری از فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه نبود تا یک بار دیگر اختلاف کادرفنی با مدیریت باشگاه مشخص شود.

نفرات فوق در حاشیه تمرین با جواد نکونام سرمربی استقلال هم دیدار و گفت و گو داشتند و ضمن آرزوی موفقیت برای او مقابل پرسپولیس، به سرمربی جوان تیم توصیه کردند آرامش مجموعه را حفظ کند. نکونام هم ضمن تشکر از آنها، درخواست کرد تیم را حمایت کنند تا در آستانه دربی بازیکنان از لحاظ روحی و روانی به ثبات لازم برسند.

پرویز مظلومی، بهتاش فریبا و برخی بازیکنان قدیمی استقلال در این تمرین با آبی پوشان حرف زدند و سعی کردند به آنها روحیه بدهند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn