تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 20:32
63 بازدید
کد خبر : 324071

آخرین وضعیت اورونوف برای حضور در دربی | اخبار ورزشی

آخرین وضعیت اورونوف برای حضور در دربی | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که دکتر حقیقت و کادر پزشکی تیم پرسپولیس هنوز جواب قطعی در رابطه با آخرین وضعیت اورونوف نداده‌اند این موضوع تا ساعاتی دیگر قطعاً مشخص و حتمی خواهد شد. اوستون اورونوف که در اواخر دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک دچار مصدومیت شد در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که دکتر حقیقت و کادر پزشکی تیم پرسپولیس هنوز جواب قطعی در رابطه با آخرین وضعیت اورونوف نداده‌اند این موضوع تا ساعاتی دیگر قطعاً مشخص و حتمی خواهد شد.

اوستون اورونوف که در اواخر دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک دچار مصدومیت شد در روزهای اخیر به شدت مشغول فیزیوتراپی و آب درمانی بوده تا به بازی حساس دربی برسد.

گاریدو اسپانیایی در این مدت ساعت به ساعت پیگیر وضعیت اورونوف بوده و این بازیکن در تمرینات اخیر پرسپولیس حضور نداشت تا به درمان مشکل مصدومیتش بپردازد.

یکی از اعضای نزدیک به کادر فنی تیم پرسپولیس در این باره گفت: اگر اورونوف امروز به تمرین بیاید و با دیگران تمرین کند قطعاً مشخص می‌شود که مشکلی برای همراهی پرسپولیس از دقیقه صفر نخواهد داشت اما اگر او بیاید ولی تمرین نکند یا سبک تمرین کند احتمال دارد یا به بازی نرسد یا به عنوان بازیکن ذخیره در دربی به میدان برود.

دیدار دربی تیم‌های استقلال و پرسپولیس چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۱۹ در ورزشگاه اراک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn