تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 21:25
13 بازدید
کد خبر : 324125

تلگرام: شاید اطلاعات کاربران را به دولت‌ها بدهیم

تلگرام: شاید اطلاعات کاربران را به دولت‌ها بدهیم

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۲ مهر) با انتشار پستی در کانال خود اعلام کرد تلگرام شماره تلفن و آدرس‌های IP افرادی را که قوانین استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی آن را نقض می‌کنند برای مقامات مربوطه افشا خواهد کرد. دوروف اذعان کرد اطلاعات شخصی بعد از درخواست‌های قانونی معتبر به

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۲ مهر) با انتشار پستی در کانال خود اعلام کرد تلگرام شماره تلفن و آدرس‌های IP افرادی را که قوانین استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی آن را نقض می‌کنند برای مقامات مربوطه افشا خواهد کرد.

دوروف اذعان کرد اطلاعات شخصی بعد از درخواست‌های قانونی معتبر به مقامات ارائه خواهد شد.

این نخستین‌باری است که مدیرعامل تلگرام به ارائه‌ی اطلاعات شخصی ناقضان قوانین اعتراف می‌کند. در آذر ۱۴۰۱ گفته شده بود که تلگرام اطلاعات شخصی کاربران ناقض کپی‌رایت را در دادگاه فاش کرده است.

این مطلب پس از بازداشت و سپس دستگیری دوروف در فرانسه در اواخر ماه اوت (مرداد_شهریور) در کانال تلگرام وی منتشر شده است.

دوروف به جرم چندین تخلف مرتبط با شبکه اجتماعی خود، از جمله محتواهای تروریستی، قاچاق مواد مخدر، کلاهبرداری، پولشویی و سوءاستفاده از کودکان در این اپلیکیشن متهم شده است. وی با حداکثر ۲۰ سال زندان رو به رو است.

پاول دورف همچنین از حذف محتوای مجرمانه در بخش جستجوی عمومی تلگرام خبر داد و گفت: تیم ویژه‌ای از مدیران، با استفاده از هوش مصنوعی، تمام محتوای مشکل‌ساز را در جستجو غیرقابل دسترسی کرده‌اند.

این پست می‌گوید: جستجوی تلگرام برای پیدا کردن دوستان و اخبار طراحی شده است، نه برای تبلیغ محصولات غیرقانونی. ما اجازه نخواهیم داد عوامل مخرب، یکپارچگی پلتفرم ما را برای تقریباً یک میلیارد کاربر به خطر بیندازند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn