تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 21:39
16 بازدید
کد خبر : 324141

نساجی به دنبال ۳ هیچ شدن دیدار مقابل فولاد!

نساجی به دنبال ۳ هیچ شدن دیدار مقابل فولاد!

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛   نساجی مازندران پس از شکست یک بر صفر در هفته اول لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان، نسبت به حضور محمدرضا سلیمانی در زمین شکایت کرد و اعتقاد داشت که این بازیکن تحت قرارداد ذوب‌آهن است، ولی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این موضوع را نپذیرفت. کمیته انضباطی امروز رای به رد

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛   نساجی مازندران پس از شکست یک بر صفر در هفته اول لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان، نسبت به حضور محمدرضا سلیمانی در زمین شکایت کرد و اعتقاد داشت که این بازیکن تحت قرارداد ذوب‌آهن است، ولی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این موضوع را نپذیرفت.

کمیته انضباطی امروز رای به رد شکایت باشگاه نساجی در این پرونده داد و فولاد خوزستان را محکوم نکرد، اما شمالی‌ها قصد دارند این پرونده را در کمیته استیناف فدراسیون پیگیری کنند.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت ذوب‌آهن از محمدرضا سلیمانی عنوان کرده که این بازیکن پس از سربازی باید به اصفهان برمی‌گشت، ولی راهی فولاد خوزستان شده است.

اکنون باشگاه نساجی مازندران قصد دارد در کمیته استیناف شکایت خود را پیش ببرد تا نتیجه بازی هفته اول مقابل فولاد خوزستان سه بر صفر شود.

انتهای پیام/

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn