تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 22:18
202 بازدید
کد خبر : 324179

اطلاعیه مهم باشگاه بارسلونا منتشر شد

اطلاعیه مهم باشگاه بارسلونا منتشر شد

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مارک آندره تراشتگن روز دوشنبه بعدازظهر تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. به گزارش سایت خبری پرسون، مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان ۳۲ ساله بارسلونا، در جریان بازی مقابل ویارئال به شدت آسیب دید و به زمین افتاد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها، ممکن است این


باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مارک آندره تراشتگن روز دوشنبه بعدازظهر تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت خبری پرسون، مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان ۳۲ ساله بارسلونا، در جریان بازی مقابل ویارئال به شدت آسیب دید و به زمین افتاد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها، ممکن است این مصدومیت به پایان فصل او منجر شود و بعید به نظر می‌رسد که تا ماه آوریل قادر به بازگشت به میادین باشد.

باشگاه بارسلونا تایید کرده که تراشتگن دچار پارگی کامل تاندون زانو شده و در روز دوشنبه تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد. بدین ترتیب، تراشتگن به مدت ۷ تا ۸ ماه از میادین دور خواهد بود.

اکنون نگاه‌ها به بارسلونا دوخته شده تا ببینند واکنش آنها به این مصدومیت چگونه خواهد بود. ایناکی پنا فصل گذشته در غیاب تراشتگن به مدت چند ماه در دروازه ایستاد، اما تراشتگن در فوریه بازگشت. بارسلونا ممکن است در بازار نقل و انتقالات ژانویه به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید باشد یا با دروازه‌بان‌های آزاد مذاکراتی داشته باشد.


منبع: خبرورزشی

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn