تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 22:22
19 بازدید
کد خبر : 324182

نمی‌خواستیم در مسیر ایران قرار بگیریم | اخبار ورزشی

نمی‌خواستیم در مسیر ایران قرار بگیریم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتسال مراکش پس از شکست مقابل پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان، در جایگاه دوم جدول گروه E قرار گرفت و در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف ایران می‌رود. هشام دکیک سرمربی مراکش در مورد این مسابقه گفت: می‌خواستیم صدرنشین گروه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتسال مراکش پس از شکست مقابل پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان، در جایگاه دوم جدول گروه E قرار گرفت و در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف ایران می‌رود.

هشام دکیک سرمربی مراکش در مورد این مسابقه گفت: می‌خواستیم صدرنشین گروه E شویم و در این مسیر سخت که برزیل، ایران و اسپانیا در آن حضور دارند، قرار نگیریم. با این حال برای عبور از سد ایران باید خونسرد و شجاع باشیم.

وی با تمجید از شاگردان وحید شمسایی تصریح کرد: ایران در رده‌های نخست رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال قرار دارد. ایران تیم چهارم دنیاست و مراکش در جایگاه ششم قرار دارد و با نتایج عالی صدرنشین گروه خودش شد.

سرمربی مراکش با اشاره به برتری ۵ بر ۴ بهترین تیم سال ۲۰۲۳ فوتسال دنیا (از نگاه سایت فوتسال پلنت) مقابل ایران در تورنمنت ویتنام گفت: پیش‌تر در جام کنفدراسیون‌ها مقابل ایران بازی کردیم و این تیم را شکست دادیم، اما حالا شرایط متفاوت است. از مصدومیت بازیکنان رنج می‌بریم، اما با انگیزه صعود به یک‌چهارم نهایی به مصاف ایران می‌رویم.

تیم‌های ملی فوتسال ایران و مراکش از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه پنجم مهر، در شهر بخارا مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn