تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 7:52
27 بازدید
کد خبر : 324596

آسیب جدی ۳ پایگاه نظامی اشغالگران در موشکباران بامدادی حزب الله – آفتاب نو | اخبار ورزشی

آسیب جدی ۳ پایگاه نظامی اشغالگران در موشکباران بامدادی حزب الله – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

به گزارش آفتاب نو، حزب‌الله لبنان در سه بیانیه جداگانه طی از درهم کوبیدن پایگاه‌های نظامی دشمن در عمق حیفا خبر داد. شبکه خبری المیادین گزارش داد که رسانه جنگی مقاومت اسلامی لبنان بامداد امروز گزارش داد که در پی حملات موشکی سنگین مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی، حزب الله بامداد امروز در بیانیه‌ای

به گزارش آفتاب نو، حزب‌الله لبنان در سه بیانیه جداگانه طی از درهم کوبیدن پایگاه‌های نظامی دشمن در عمق حیفا خبر داد.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که رسانه جنگی مقاومت اسلامی لبنان بامداد امروز گزارش داد که در پی حملات موشکی سنگین مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی، حزب الله بامداد امروز در بیانیه‌ای از موشک باران پایگاه و فرودگاه نظامی «رامات دیوید» با موشک‌هایی از نوع «فادی ۲» در عمق اراضی اشغالی خبر داد.

در همین راستا، مقاومت لبنان در بیانیه دیگر از هدف قراردادن پایگاه نظامی «مجیدو» واقع در غرب شهرک اشغالی العفوله طی سه نوبت با انبوهی از موشک‌های فادی یک و دو خبر داد که که اصابت مستقیم به اهداف داشتند.

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که پایگاه نظامی «عاموسی» را با موشک فادی ۱ زیر رگبار حملات موشکی و راکتی خود قرار داده است.

در عین حال، مقاومت اسلامی لبنان از هدف قرار دادن کارخانه نظامی ساخت مهمات در منطقه اشغالی «زخرون» در ۶۰ کیلومتری مرزهای جنوب لبنان با انبوهی از موشک فادی دو خبر داد.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn