تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 12:16
21 بازدید
کد خبر : 324857

دلیل بارسایی نشدن ستاره تیم ملی اسپانیا فاش شد

دلیل بارسایی نشدن ستاره تیم ملی اسپانیا فاش شد

بارسلونا در تلاش برای جذب نیکو ویلیامز ناکام ماند زیرا نتوانست تضمین کند که ثبت‌نام این بازیکن به‌موقع برای فصل جدید انجام خواهد شد. به گزارش شبکه ورزشی لحظه بارسلونا نتوانست نیکو ویلیامز را متقاعد کند که برای فصل جاری به نوکمپ بیاید. وفاداری او به اتلتیک بیلبائو یکی از





بارسلونا در تلاش برای جذب نیکو ویلیامز ناکام ماند زیرا نتوانست تضمین کند که ثبت‌نام این بازیکن به‌موقع برای فصل جدید انجام خواهد شد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه بارسلونا نتوانست نیکو ویلیامز را متقاعد کند که برای فصل جاری به نوکمپ بیاید. وفاداری او به اتلتیک بیلبائو یکی از دلایل مهم رد این پیشنهاد بود و حالا آنطور که نشریه اسپورت گزارش داده، عدم توانایی بارسا در تضمین ثبت‌نامش برای بازی‌های ابتدایی فصل، از جمله دلایل بزرگ این ناکامی بوده است. دنی اولمو، خرید بزرگ تابستانی بارسا که از لایپزیش به نوکمپ آمده، به دلیل عدم ثبت‌نام به‌موقع دو بازی اول لالیگا را از دست داد.

نیکو ویلیامز با ایده انتقال به بارسلونا موافق بود و از احتمال بازی در کنار دوستانش، لامین یامال و الخاندرو بالده هیجان‌زده شده بود. بارسلونا برنامه‌ریزی کرده بود که با فروش انسو فاتی مبلغ ۶۲ میلیون یورو برای خرید ویلیامز پرداخت کند، اما نتوانست خریدار مناسبی برای فاتی پیدا کند.

ویلیامز که یکی از ستاره‌های درخشان تیم ملی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ بوده، تاکنون یک گل برای اتلتیک در این فصل به ثمر رسانده و در بازی بعدی خود به همراه اتلتیک به مصاف رم در لیگ اروپا خواهد رفت.








منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn