تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 12:36
23 بازدید
کد خبر : 324881

بارسا و چالش پیدا کردن گلر

بارسا و چالش پیدا کردن گلر

چند ساعت بعد باشگاه بارسلونا به‌طور رسمی اعلام کرد که مارک آندره تراشتگن دچار پارگی کامل تاندون کشکک در زانوی راست شده است. او روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت. این به معناست که این فصل برای گلر بارسا به پایان رسیده است. حتی در این میان برخی رسانه‌ها همچون رادیو کاتالونیا خبر دادند

چند ساعت بعد باشگاه بارسلونا به‌طور رسمی اعلام کرد که مارک آندره تراشتگن دچار پارگی کامل تاندون کشکک در زانوی راست شده است. او روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت. این به معناست که این فصل برای گلر بارسا به پایان رسیده است. حتی در این میان برخی رسانه‌ها همچون رادیو کاتالونیا خبر دادند این مصدومیت شاید پایان دوران فوتبالی این گلر آلمانی باشد.در کنار این خبر تلخ، چالش اصلی برای مدیران بارسا پیدا کردن جانشینی برای اوست. این در حالی است که مهلت نقل و انتقالات تیم‌ها به پایان رسیده و بارسا یا باید یک گلر آزاد جذب کند یا تا نقل و انتقالات زمستانی با گلر دومش این مسیر را ادامه دهد. بر همین اساس، از روز گذشته گمانه‌زنی‌ها در مورد گلر جدید این تیم در رسانه‌ها شروع شده است. 
بر اساس قوانین لالیگا، بارسلونا می‌تواند تراشتگن را از لیست خارج کند و دروازه‌بان دیگری را به جای او در لیست قرار دهد که با تیمی قرارداد ندارد. یکی از گزینه‌های بارسلونا کیلور ناواس دروازه‌بان کاستاریکایی پیشین رئال مادرید است که فعلا بدون تیم است و تجربه حضور در تورنمنت‌های بزرگ را دارد. ادگار بادیا دروازه‌بان ۳۲ ساله سابق اسپانیول هم پس از ترک ساراگوسا با تیمی قرارداد ندارد. جوردی ماسیپ، محصول آکادمی بارسلونا هم با پایان قراردادش با وایادولید با تیمی به توافق نرسیده و دروازه‌بان آزاد است. باید دید اینیاکی پنیا، دروازه‌بان ذخیره بارسلونا که در بازی‌های َآینده در ترکیب اصلی تیم فلیک قرار می‌گیرد چه واکنشی خواهد داشت. در واقع بارسلونا می‌تواند در سه ماه آینده روی پنیا حساب کند و در زمستان سراغ خرید دروازه‌بان تیم‌های دیگر برود. 
در همین حال، کلودیو براوو، دروازه‌بان اسبق بارسلونا، برای بازگشت به دروازه این تیم ابراز علاقه کرد. این گلر شیلیایی در پاسخ به سوالی در مورد جانشینی تراشتگن گفت: «اگر بارسا با من تماس بگیرد، آماده بازگشت خواهم بود. چرا که نه؟»
این دروازه‌بان که در پایان فصل گذشته بازنشسته شد، می‌تواند پس از مصدومیت طولانی مدت مارک آندره تراشتگن، با باشگاه بارسلونا قرارداد امضا کند. براوو بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ گلر ثابت بارسا بود و تراشتگن ذخیره او محسوب می‌شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn