تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 15:23
7 بازدید
کد خبر : 325063

مذاکره پاری‌سن‌ژرمن با دوناروما برای تمدید قرارداد

مذاکره پاری‌سن‌ژرمن با دوناروما برای تمدید قرارداد

به گزارش روزپلاس، انزو رایولا مدیربرنامه‌های جانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در گفت‌و‌گو با نشریه توتواسپورت اعلام کرد که مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد موکل او، مذاکره اولیه را آغاز کرده‌اند. رایولا در این خصوص اظهار داشت: هنوز دو سال دیگر به پایان قرارداد دوناروما با پاری‌سن‌ژرمن مانده است، بنابرین هیچ عجله‌ای برای تمدید آن

مذاکره پاری‌سن‌ژرمن با دوناروما برای تمدید قرارداد

به گزارش روزپلاس، انزو رایولا مدیربرنامه‌های جانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در گفت‌و‌گو با نشریه توتواسپورت اعلام کرد که مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد موکل او، مذاکره اولیه را آغاز کرده‌اند.

رایولا در این خصوص اظهار داشت: هنوز دو سال دیگر به پایان قرارداد دوناروما با پاری‌سن‌ژرمن مانده است، بنابرین هیچ عجله‌ای برای تمدید آن نیست اما ما مذاکرات اولیه را برای تمدید آن آغاز کرده‌ایم. کامپوس (مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن) هم به صورت علنی گفته است که می‌خواهد جیجو را نگه دارد. باعث افتخار من است که بازیکنی مانند دوناروما برای یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا بازی می‌کند. او فرمانده تیم ملی ماست و می‌تواند همین نقش را برای پاری‌سن‌ژرمن نیز ایفا کند. بازگشتش به سری A؟ می‌گویند هرگز نگویید هرگز اما در حال حاضر چنین چیزی غیرممکن است.

دونارومای ۲۵ ساله تابستان سال ۲۰۲۱ پس از پایان قراردادش با میلان به عنوان بازیکن آزاد به پاری‌سن‌ژرمن پیوست. او در این مدت ۱۱۸ بازی برای پاریسی‌ها انجام داد و با آنها ۶ جام برد که شامل سه قهرمانی در لالیگا می‌شود. در فصل جاری نیز او در ۴ هفته سپری شده از لوشامپیونه، سه کلین شیت داشته و تنها یک گل خورده است.

 

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn