تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 16:04
16 بازدید
کد خبر : 325110

نعیم آبادی: پرسپولیس باید زود به گل برسد تا حربه نکونام بی اثر شود

نعیم آبادی: پرسپولیس باید زود به گل برسد تا حربه نکونام بی اثر شود

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: اورونوف بازیکنی کلیدی است که در صورت حضور در دربی مهار آن از سوی خط دفاعی استقلال ممکن نیست. سعید نعیم آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره دربی ۱۰۴ سرخابی‌های پایتخت که در اراک برگزار می‌شود، اظهار کرد: پرسپولیس مطابق انتظار بازی به بازی بهتر شده و مطمئناً در روز

نعیم آبادی: پرسپولیس باید زود به گل برسد تا حربه نکونام بی اثر شود

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: اورونوف بازیکنی کلیدی است که در صورت حضور در دربی مهار آن از سوی خط دفاعی استقلال ممکن نیست.

سعید نعیم آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره دربی ۱۰۴ سرخابی‌های پایتخت که در اراک برگزار می‌شود، اظهار کرد: پرسپولیس مطابق انتظار بازی به بازی بهتر شده و مطمئناً در روز دربی هم بازی بهتری نسبت به قبل خواهیم دید. استقلال با نوسان ظاهر شده و طبق روال باید پرسپولیس را برنده دربی بدانیم ولی داستان این بازی با همه بازی‌ها فرق می‌کند و اتفاقاتی در آن می‌افتد که بر خلاف میل و انتظار است. ترس از نباختن در دربی ناخواسته وجود دارد و هر دو تیم بازی محتاطی انجام می‌دهند. حتی مسائل سیاسی هم در این بازی دخیل است. تیم داوری هم بدش نمی‌آید تا دربی مساوی شود برای اینکه هواداران تیم بازنده، یکی از دلایل باخت را داور بازی می‌دانند.  

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: امیدوارم دربی جذابی ببینیم و دو تیم به دنبال ارائه فوتبال باشند. طبیعتاً ما پرسپولیسی‌ها دوست داریم تا تیم‌مان برنده شود و، چون شرایط بهتری دارد توقع پیروزی از تیم‌مان انتظار زیادی نیست. امیدوارم اورونوف هم از بند مصدومیت رها شود تا بتواند به تیم کمک کند. اورونوف بازیکنی کلیدی است که مهار آن از سوی خط دفاعی استقلال ممکن نیست. سنگینی کفه ترازو به سمت پرسپولیس است و گاریدو توانسته تا حدود زیادی خواسته‌های فنی خود را به تیم منتقل کند. اگر اتفاقاتی که بار‌ها رخ داده و مانع از برتری تیمی که مستحق برد بوده رخ ندهد باید منتظر بازی بهتری از سوی پرسپولیس و برد این تیم باشیم.

نعیم آبادی خاطرنشان کرد: بدون شک استقلال با ارائه بازی تدافعی به دنبال استفاده از ضدحملات خواهد بود تا به نتیجه دلخواه برسد. مالکیت بیشتر توپ زمانی می‌تواند پرسپولیس را به برتری برساند که در خلق موقعیت‌های مختلف به گل برسد. اگر پرسپولیس بتواند خیلی زود به گل برتری برسد، حربه جواد نکونام برای آنکه تیمش به نتیجه مدنظرش برسد بی‌اثر می‌شود و استقلال ناچار به تغییر تاکتیک می‌دهد که این موضوع به سود پرسپولیس خواهد بود. امیدوارم که شرایط به شکلی پیش برود که شاهد برتری پرسپولیس باشیم و استقلال نتواند امتیازی بگیرد.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn