تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 16:44
10 بازدید
کد خبر : 325155

تذکر یک نماینده درباره مطالبات معلمان بازنشسته

تذکر یک نماینده درباره مطالبات معلمان بازنشسته

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس سازمان برنامه و بودجه، امور استخدامی و صندوق بازنشستگی، گفت: در آغاز سال تحصیلی جدید قرار داریم، معلمان چشم و چراغ کشور هستند، باید تعهدات که نسبت به این گروه داده شده تعیین تکلیف شود. به گزارش ایلنا، احسان عظیمی راد در

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس سازمان برنامه و بودجه، امور استخدامی و صندوق بازنشستگی، گفت: در آغاز سال تحصیلی جدید قرار داریم، معلمان چشم و چراغ کشور هستند، باید تعهدات که نسبت به این گروه داده شده تعیین تکلیف شود.

تذکر یک نماینده درباره مطالبات معلمان بازنشسته

به گزارش ایلنا، احسان عظیمی راد در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به معاون رئیس جمهور، گفت: آقای دکتر عارف معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیات وزیران ناظر بر حذف گواهی صلاحیت ایمنی قبل از مناقصه پیمانکاران است که اگر بخواهد ایمنی و بهداشت حرفه ای حذف شود ایمنی در مناقصات کاهش می یابد و شاهد حوادثی همچون معدن طبس خواهیم بود.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس سازمان برنامه و بودجه، امور استخدامی و صندوق بازنشستگی، گفت: در آغاز سال تحصیلی جدید قرار داریم، معلمان چشم و چراغ کشور هستند، باید تعهدات که نسبت به این گروه داده شده تعیین تکلیف شود، باید این عزیزان در سازمان های مختلف دیده شوند، چه معلمان شاغل چه بازنشسته.

 

عظیمی راد در تذکری به وزیر راه و شهرسازی، گفت: در شهرک شهید رجایی پروژه ۴۵۲ واحدی وجود دارد که به عنوان مسکن محرومان شناخته شده، وزیر راه و شهرسازی مشکلات این پروژه ۳ ساله را حل نماید.

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn