تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 17:08
40 بازدید
کد خبر : 325180

مهرداد محمدی و روزبه چشمی در اراک!

مهرداد محمدی و روزبه چشمی در اراک!

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال استقلال در حالی فردا شب باید مسابقه هفته ششم لیگ برتر را مقابل پرسپولیس برگزار کند که روزبه چشمی را به دلیل اخراج در بازی قبل و مهرداد محمدی را به علت محرومیت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در اختیار ندارد ولی این دو آبی‌پوش همراه با دیگر

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال استقلال در حالی فردا شب باید مسابقه هفته ششم لیگ برتر را مقابل پرسپولیس برگزار کند که روزبه چشمی را به دلیل اخراج در بازی قبل و مهرداد محمدی را به علت محرومیت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در اختیار ندارد ولی این دو آبی‌پوش همراه با دیگر بازیکنان‌شان به اراک رفته‌اند.

روزبه چشمی که کاپیتان دوم و مهره با تجربه در تیم جواد نکونام است، برای افزایش روحیه بازیکنان استقلال و حضور در کنارشان برای دربی ۱۰۴ به اراک سفر کرده و در جمع بازیکنان این تیم دیده می‌شود.

2083889

چشمی که در لحظات پایانی دیدار اخیرشان مقابل نساجی مازندران با کارت قرمز جنجالی مواجه شد، اکنون در کنار هم‌تیمی‌هایشان در سفر به اراک حضور دارد و در اردوی استقلال هم از روز گذشته حضور داشته است.

مهرداد محمدی، دیگر ستاره استقلال که این باشگاه امید به مجوز بازی او دارد و البته بنابر استعلام از سازمان لیگ نمی‌تواند در دربی به میدان برود هم در کاروان آبی پوشان در سفر به اراک دیده شده است.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn