تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 19:42
24 بازدید
کد خبر : 325343

مفقودی کوهنورد ۶۰ ساله در مسیر صعود به قله دماوند

مفقودی کوهنورد ۶۰ ساله در مسیر صعود به قله دماوند

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرزند یک کوهنورد به نام «محمدحسن صفری» اعلام کرد که پدرش روز چهارشنبه ۲۸ شهریور با هدف صعود به قله دماوند از منزل خارج شده اما دیگر هیچ تماسی از او دریافت نشده است. بر اساس ویدئویی که به دست فرزند این کوهنورد رسیده، صفری روز پنجشنبه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرزند یک کوهنورد به نام «محمدحسن صفری» اعلام کرد که پدرش روز چهارشنبه ۲۸ شهریور با هدف صعود به قله دماوند از منزل خارج شده اما دیگر هیچ تماسی از او دریافت نشده است.

بر اساس ویدئویی که به دست فرزند این کوهنورد رسیده، صفری روز پنجشنبه در ارتفاعات دماوند توسط گروه دیگری از کوهنوردان مشاهده شده است.

پسر این کوهنورد می‌گوید دو کوهنورد که پدرش را روز پنجشنبه در مسیر صعود به قله دماوند می‌بینند، ویدئویی را از او ضبط کرده و بعد از اطلاع از مفقود شدن او، این ویدئو را در اختیار خانواده‌اش قرار می‌دهند.

طبق اطلاعات موجود، محمد حسن صفری ۶۰ ساله صبح چهارشنبه از ضلع جنوب به سمت قله دماوند حرکت می‌کند و با تاریک شدن هوا، شب را در بارگاه سوم می‌گذراند. او سپس به همراه چند کوهنورد دیگر صبح پنجشنبه دوباره به سمت قله حرکت می‌کند و حوالی ظهر به قله می‌رسند اما موقع بازگشت از قله به هوای مه‌آلود برخورد می‌کنند و بین وی با دوستانش فاصله می‌افتد؛ فاصله‌ای که سبب شده تا به امروز نشانی از او نباشد.

پسر این کوهنورد می‌گوید تماس‌های او با فدراسیون کوهنوردی تا این لحظه نتیجه خاصی نداشته است.

یکی از دو فرد همراه با کوهنورد مفقودشده «بهنام موحدان پندار» نام دارد اما از نفر سوم که همراه صفری و موحدان راهی قله دماوند شده هیچ نام و نشانی وجود ندارد. خانواده صفری تقاضا می‌کنند که دو نفر همراه ایشان برای دادن اطلاعات با ایشان یا نیرو‌های امدادی تماس بگیرند.

خانواده این کوهنورد امیدوارند با کمک فدراسیون کوهنوری، سازمان هلال احمر، گروه‌های امدادی و نهاد‌های مسئول هرچه سریع‌تر اقدامات لازم در جهت جستجو و پیدا کردن او صورت گیرد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn