تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 20:16
14 بازدید
کد خبر : 325378

پدل انتخابی جام‌جهانی/برد ایران مقابل ژاپن در ماراتن ۶ ساعته

پدل انتخابی جام‌جهانی/برد ایران مقابل ژاپن در ماراتن ۶ ساعته

به گزارش روزپلاس، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ مسابقات انتخابی جام جهانی پدل به میزبانی کویت پیگیری شد که در بخش مردان، تیم ملی پدل کشورمان در آخرین بازی مرحله گروهی خود و در دیداری که بیش از ۶ ساعت به طول انجامید، ۲ بر یک ژاپن را شکست داد تا به عنوان صدرنشین

پدل انتخابی جام‌جهانی|برد ایران مقابل ژاپن در ماراتن ۶ ساعته

به گزارش روزپلاس، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ مسابقات انتخابی جام جهانی پدل به میزبانی کویت پیگیری شد که در بخش مردان، تیم ملی پدل کشورمان در آخرین بازی مرحله گروهی خود و در دیداری که بیش از ۶ ساعت به طول انجامید، ۲ بر یک ژاپن را شکست داد تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود.

ملی‌پوشان پدل ایران در گروه سوم با تیم‌های ژاپن، عمان و چین همگروه بودند. تیم‌های مصر، کویت، لبنان، امارات، بحرین، فیلیپین، استرالیا، سنگال، عربستان و تایلند دیگر تیم‌های این مسابقات هستند.

در دیگر بازی و در بخش دختران، شاگردان صحابه فرد که در اولین بازی خود بحرین را ۳ بر صفر شکست داده بودند، در بازی امروز برابر مصر نتیجه را ۲ بر یک واگذار کردند تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شوند. در بخش بانوان نیز تیم ایران در گروه سوم با مصر و بحرین همگروه بود. ژاپن، کویت، عربستان، امارات، عمان، لبنان، استرالیا ، تایلند، سنگال و فیلیپین تیم‌های دیگر در گروه بانوان هستند.

سرپرستی تیم ملی پدل ایران بر عهده محمدرضا گلزار است و ارسلان محمدی هدایت تیم آقایان و صحابه فرد نیز سکان تیم بانوان را بر عهده دارند.

سایر دیدارها در حال برگزاری است تا رقبای ایران در مرحله حذفی مشخص شود.

 

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn