تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 21:38
14 بازدید
کد خبر : 325454

گروگانگیری و اخاذی ۲ مامور نما در شیراز

گروگانگیری و اخاذی ۲ مامور نما در شیراز

بازدید:۱۳۵ صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: ۲ نفر مامورنما که قصد گروگانگیری و اخاذی از یک شهروند داشتند با هوشیاری پلیس دستگیر و روانه دادسرا شدند.  به گزارش صد آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: ۲ نفر مامورنما که قصد گروگانگیری و اخاذی از یک شهروند داشتند با هوشیاری پلیس دستگیر و روانه دادسرا

گروگانگیری و اخاذی 2 مامور نما در شیراز

بازدید:۱۳۵

صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: ۲ نفر مامورنما که قصد گروگانگیری و اخاذی از یک شهروند داشتند با هوشیاری پلیس دستگیر و روانه دادسرا شدند.

 به گزارش صد آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: ۲ نفر مامورنما که قصد گروگانگیری و اخاذی از یک شهروند داشتند با هوشیاری پلیس دستگیر و روانه دادسرا شدند.

 

 

 

 

سرهنگ اسماعیل زراعتیان سه‌شنبه گفت: ماموران کلانتری گلسرخ شیراز با اقدامات فنی مطلع شدند که ۲ نفر خود را مامور نیروی انتظامی اعلام کرده اند و قصد دارند یک شهروند را گروگان بگیرند و از وی اخاذی کنند که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.  وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی و اقدامات فنی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند ۲ نفر مامورنما را که سوار یک خودرو سمند بودند شناسایی و قبل از عمل مجرمانه دستگیر کنند. فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در بازرسی از متهمین ۲ عدد بیسیم و دستبند فاقد شماره، شوکر و ۲ عدد چاقو کشف شد، افزود: مامورنما‌ها برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند. زراعتیان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فرصت طلبی افراد مخل نظم و امنیت جامعه، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند. 

 

مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn