تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 22:49
6 بازدید
کد خبر : 325522

واکنش تونی کروس به اعتراف یوفا

واکنش تونی کروس به اعتراف یوفا

تونی کروس از یوفا به دلیل تاخیر زیاد در اعتراف به اشتباه در یورو ۲۰۲۴ انتقاد کرد. کیهان ورزشی-  یورو ۲۰۲۴ برای آلمان با شکست مقابل اسپانیا در مرحله یک‌چهارم نهایی به پایان رسید. صحنه جنجالی این دیدار برخورد توپ به دستان مارک کوکوریا در داخل جریمه بود که آلمانی‌ها اعتقاد داشتند باید پنالتی اعلام

تونی کروس از یوفا به دلیل تاخیر زیاد در اعتراف به اشتباه در یورو ۲۰۲۴ انتقاد کرد.

کیهان ورزشی-

 یورو ۲۰۲۴ برای آلمان با شکست مقابل اسپانیا در مرحله یک‌چهارم نهایی به پایان رسید. صحنه جنجالی این دیدار برخورد توپ به دستان مارک کوکوریا در داخل جریمه بود که آلمانی‌ها اعتقاد داشتند باید پنالتی اعلام می‌شد.

تونی کروس، هافبک سابق تیم ملی آلمان به تشخیص کمیته داوران یوفا درباره خطای هند در دیدار بین آلمان و اسپانیا واکنش نشان داد. او در واکنش به این اتفاق گفت: سه ماه طول کشید تا آنها متوجه شوند که این خطا هند بوده است؛ اگرچه تقریبا همه این خطا را در یک ثانیه متوجه شدند. این خیلی به من آرامش می‌دهد. آیا می‌توانم اکنون که آنها رسما اشتباهشان را تأیید کردند خود را قهرمان اروپا بدانم؟ فکر نمی‌کنم اینطور باشد.

اسپانیا در دیدار نهایی توانست انگلیس را دو بر یک شکست دهد تا عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به دست بیاورد و آلمان میزبان نیز حذف شد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn