تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1403 - 9:37
7 بازدید
کد خبر : 326011

تنقیه و لایروبی ۲۳۵ دستگاه پل و آبرو در سطح راه‌های استان همدان

تنقیه و لایروبی ۲۳۵ دستگاه پل و آبرو در سطح راه‌های استان همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی اظهار داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت پل ها و ابنیه فنی در بحث کنترل سیلاب، لجستیک و حمل و نقل جاده ای از ابتدای امسال تاکنون ۲۳۵ دستگاه پل و آبرو در سطح محورهای مواصلاتی استان همدان تنقیه و لایروبی شده است. مدیرکل راهداری و

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی اظهار داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت پل ها و ابنیه فنی در بحث کنترل سیلاب، لجستیک و حمل و نقل جاده ای از ابتدای امسال تاکنون ۲۳۵ دستگاه پل و آبرو در سطح محورهای مواصلاتی استان همدان تنقیه و لایروبی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان افزود: مقاوم سازی، نگهداری و ایمن‌سازی پل‌ها به صورت مداوم در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان قرار دارد.

وی با اشاره به شروع فصل پاییز همراه آغاز بارندگی ها و احتمال وقوع سیلاب گفت: تمامی تمهیدات لازم برای مدیریت بحران و کنترل سیلاب های احتمالی در سطح محورهای استان همدان انجام شده است و به همین منظور عملیات پایش و ارزیابی افزون بر ۹ هزار دستگاه پل و آبرو بر مبنای سامانه (BMS) ثبت شده و اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته است.

آهکی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه قریب به ۱۵ دستگاه پل احداث و تعریض شده،۱۷۹ مورد زه کشی و تعمیر دریواسیون پل،۴۱ مورد تعمیر و مرمت پل، بالغ بر ۶هزار کیلومتر پاکسازی و تنظیم قنو کناره جاده با گریدر در سطح راههای استان همدان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به تجربیات سالیان گذشته و نیاز به اقدامات سریع جهت رفع آبگرفتگی،کنترل سیلاب و جلوگیری از آسیب به زیرساخت های محورهای مواصلاتی نسبت به تهیه و دپو لوله های کاروگیت و باکس های بتنی جهت استفاده در مواقع بحران و ضروری اقدام شده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn