تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1403 - 12:45
8 بازدید
کد خبر : 326195

دادکان: آدم‌های کوچک علی دایی و وریا غفوری را نمی‌خواهند/طرفداری از مردم جرم است؟

دادکان: آدم‌های کوچک علی دایی و وریا غفوری را نمی‌خواهند/طرفداری از مردم جرم است؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد دادکان، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال که سال‌هاست از عرصه مدیریت دور شده، در گفت‌وگوی اخیر خود از دوری ستارگان مطرح از فوتبال انتقاد کرد. محمد دادکان در گفت‌وگو با شرق گفت: نه‌تنها علی دایی، آقای وریا غفوری، کریم باقری و آقای کریمی، همه اینها برای چه رفتند؟ آدم‌های

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد دادکان، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال که سال‌هاست از عرصه مدیریت دور شده، در گفت‌وگوی اخیر خود از دوری ستارگان مطرح از فوتبال انتقاد کرد.

محمد دادکان در گفت‌وگو با شرق گفت: نه‌تنها علی دایی، آقای وریا غفوری، کریم باقری و آقای کریمی، همه اینها برای چه رفتند؟ آدم‌های کوچک، نوکِ دماغ‌بین اینها را نمی‌خواستند، وگرنه اینها چه کار کرده‌اند؟ از مردم‌شان طرفداری کردند. جرم است؟ من هم از مردمم طرفداری کردم. آقای غفوری یا علی دایی، اینها به‌عنوان یک ورزشکار از مردم حمایت کردند. من در یک پخش تلویزیونی گفتم به قول معروف اگر پدرسوختگی هزار تا پله دارد، من هزارو یکمی‌اش را هم بلدم، هیچ‌کس نمی‌تواند من را گول بزند. یک ورزشکار تاپ آلمانی که من خودم برایش کاری کردم که اسم نبرم، یک کاری انجام داد. دولت آلمان به نشریه بیلد آلمان که زرد است، گفت اگر این را بنویسید، پدرتان را درمی‌آورم.  «کایزر» در فوتبال آلمان مطرح است، جلویش را گرفتند. یک ورزشکار مطرح آلمانی که سمبل فوتبال آلمان است، مسئله‌ای برایش پیش آمده بود، روزنامه‌ها آمدند بنویسند، دولت آلمان گفت حق ندارید یک خط درباره‌اش بنویسید؛ این فرد معروف است، سمبل دولت آلمان است و جلوی مسئله را گرفتند. در کشور ما یک درصد باشد، صددرصدش می‌کنند. آبروی بازیکن‌ها و ورزشکاران و هنرپیشه‌های مطرح را می‌برند. از این چه سودی می‌برید شما؟ من گفتم روزنامه‌نگارانی که از این مملکت رفتند، مسئولان ما فراری‌شان دادند. بعد گفتند آقای دادکان با چه دلیلی؟ گفتم دلیلم این است که شما می‌خواهید همه نوکری‌ شما را کنند، نه اینکه هنرشان را نشان دهند. ببینید چه کسانی را در ورزش آوردند؟‌ شما ببینید علی کریمی برای چه رفت؟‌ یک آقای روحانی مصاحبه کرد که ایشان گفت اله کنید، بله کنید، بگیرید ببرید. اجازه بدهید حرفش را بزند، اگر هم حرف خطایی زده، نصیحتش کنید، بگیر و ببر و بیار، شما برای این مملکت چه کار کرده‌اید؟ مشکل‌مان این است. می‌گویید علی دایی؛ جوابش این است که چون برای مردم حرف زد، غفوری برای مردم حرف زد، این مشکلات پیش آمد.

او در ادامه افزود: تلویزیون هم خیلی به آن شاخ و برگ می‌دهد که اینها را ببرند گوشه رینگ. مثلا همین داستان کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در المپیک. چه کسی اولین‌ نفر درباره‌شان صحبت کرد در المپیک قبل. در صداوسیما توپیدند که چرا کیمیا علیزاده؟ کوبیدندش. دوست دارد برود؛ به آن کسی که چهار سال پیش کیمیا علیزاده را کوبید، پست دادند. دوست دارد برود، احترام بگذار و بگو ایرانی‌ای که به تیم فلان رفت، ببینید خودش شرمنده می‌شود یا خیر؟ من بارها گفتم و شماها هم شنیده‌اید، مجری تلویزیون نه یک نفر، دو نفر آمدند پیش من که آقای دادکان تلویزیون به ما گفتند دادکان و برانکو را بکوبید. چرا؟ برای مردم در جامعه جو ایجاد کنند. نان هزار تومان شد، مردم بگویند دادکان و برانکو بروند. جو همیشه این است. شما یک سایت درست کردید، خرج‌تان را یکی دیگر می‌دهد، یک‌سری بی‌کار آوردید آنجا نشاندید که جوان‌های خودتان را بکوبید؟ هنرپیشه‌ها و ورزشکاران خودتان را بکوبید؟ آخرش که چه؟ همه بروند؟ خب آنها چرا نروند؟

۲۵۸ ۲۵۸

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn