تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 3:10
27 بازدید
کد خبر : 327029

دکترها بیشتر از استقلالی‌ها دویدند! | اخبار ورزشی

دکترها بیشتر از استقلالی‌ها دویدند! | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، گئورگی گولسیانی پس از برد پرسپولیس مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: همه می‌دانیم که بازی شهرآورد دیدار سختی است اما این تاخیرها در بازی باعث می‌شود کیفیت بازی افت کند. من نمی‌دانم چرا بازیکنان استقلال خودشان را روی زمین می‌انداختند. انگار

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، گئورگی گولسیانی پس از برد پرسپولیس مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: همه می‌دانیم که بازی شهرآورد دیدار سختی است اما این تاخیرها در بازی باعث می‌شود کیفیت بازی افت کند. من نمی‌دانم چرا بازیکنان استقلال خودشان را روی زمین می‌انداختند. انگار این بازیکنان داخل بیمارستان بودند. 

گولسیانی گفت: بازی خیلی متوقف شد و اصلا روان نبود. بازیکنان استقلال مدام روی زمین می‌افتادند و مثل بیمارستان بود. دکترها بیشتر از استقلالی‌ها دویدند. این برای فوتبال ایران خوب نیست. می‌خواهم فوتبال ایران پیشرفت کند. داوری هم خوب بود و مشکلی نداشت.

وی افزود: از ۳ امتیازی که به دست آوریم خوشحالیم ولی امیدوارم فوتبال ایران هم پیشرفت کند. فوتبال ایران به این شکل پیش برود، به مشکلات زیادی برمی‌خورد.

بازیکن پرسپولیس یادآور شد: خوشبختانه داوری این دیدار رضایت‌بخش بود و قطعا با آمدن کمک داور ویدیوئی، دیگر داوران استرس زیادی تحمل نمی‌کنند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn