تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 15:56
31 بازدید
کد خبر : 327662

نقش پررنگ لواندوفسکی در انتخاب دروازه‌بان جدید بارسلونا

نقش پررنگ لواندوفسکی در انتخاب دروازه‌بان جدید بارسلونا

وویچخ شچنسنی، دروازه‌بان باتجربه لهستانی، تنها یک ماه پس از اعلام بازنشستگی در حال بازگشت به دنیای فوتبال است و قرار است به بارسلونا بپیوندد. منابع آگاه گزارش داده‌اند که روبرت لواندوفسکی، مهاجم مطرح بارسا، نقش تعیین‌کننده‌ای در این تصمیم داشته است. این دروازه‌بان ۳۴ ساله که سابقه درخشانی در آرسنال و یوونتوس دارد، پس

وویچخ شچنسنی، دروازه‌بان باتجربه لهستانی، تنها یک ماه پس از اعلام بازنشستگی در حال بازگشت به دنیای فوتبال است و قرار است به بارسلونا بپیوندد. منابع آگاه گزارش داده‌اند که روبرت لواندوفسکی، مهاجم مطرح بارسا، نقش تعیین‌کننده‌ای در این تصمیم داشته است.

این دروازه‌بان ۳۴ ساله که سابقه درخشانی در آرسنال و یوونتوس دارد، پس از مصدومیت مارک آندره تراشتگن به گزینه‌ای جدی برای جانشینی او تبدیل شد. بر اساس گزارش‌ اسکای آلمان، لواندوفسکی شخصاً با شچنسنی تماس گرفته و از او خواسته تا پیشنهاد بارسلونا را بپذیرد.

با توجه به شرایط موجود انتظار می‌رود شچنسنی به زودی با قراردادی یک‌ساله به جمع شاگردان هانسی فلیک در بارسلونا بپیوندد. در این میان اینیاکی پنیا در بازی‌های اخیر تیم حضوری موفق داشته اما با نزدیک شدن شچنسنی به کاتالان‌ها، احتمالا تغییرات بزرگی در ترکیب دروازه‌بانی تیم رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: تمجید سرمربی بارسلونا از ستاره تیمش؛ او بهترین مهاجم دهه اخیر است!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn