تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 - 7:36
28 بازدید
کد خبر : 328349

من را مدیرعامل کنید، ورزشگاه ۵۰۰هزار نفری می‌سازم!

من را مدیرعامل کنید، ورزشگاه ۵۰۰هزار نفری می‌سازم!

علی پروین سال ۸۴ پس از چند شکست سنگین پرسپولیس در لیگ پنجم حرفه‌ای ترجیح داد کناره‌گیری کند و نیمکت را در اختیار مربیان دیگری بسپارد. در همان مقطع محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس شد و با انتخاب آری هان به عنوان سرمربی این تیم، مدعی شد از وجود علی‌آقا تحت عنوان مدیر فنی استفاده می‌کند

علی پروین سال ۸۴ پس از چند شکست سنگین پرسپولیس در لیگ پنجم حرفه‌ای ترجیح داد کناره‌گیری کند و نیمکت را در اختیار مربیان دیگری بسپارد. در همان مقطع محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس شد و با انتخاب آری هان به عنوان سرمربی این تیم، مدعی شد از وجود علی‌آقا تحت عنوان مدیر فنی استفاده می‌کند ولی پروین بلافاصله مخالفتش با پذیرش این پست را با رسانه‌ها در میان گذاشت و اواسط زمستان سال ۸۴ در مصاحبه‌ای معروف گفت: مدیر فنی یعنی کشک!

پروین در آن مقطع از پرسپولیس جدا شد ولی علی سعیدلو که تابستان سال ۸۸ به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی انتخاب شده بود، در روزهای ابتدایی مهر همان سال با سلطان پرسپولیس جلسه گذاشت و بعد از آن شایعات فراوانی بر سر زبان‌ها افتاد. در آن زمان زلاتکو کرانچار فقید هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت ولی پروین اصلا سبک کار او را برای این تیم نمی‌پسندید و حتی این شایعه مطرح شد که علی‌آقا می‌خواهد مرد کروات را برکنار کند! پروین به ملاقات سعیدلو رفت و پس از برگزاری این نشست، آفتاب نو گزارشی را روز ششم مهر سال ۸۸ منتشر کرد که زمان خود سر و صدای زیادی به پا کرد. از قرار معلوم علی پروین در این ملاقات به سعیدلو پیشنهاد داده بود پرسپولیس را به او بسپارد و به ازای آن، پروین با کمک دوستان پولداری که دارد علاوه بر پرداخت هزینه‌های پرسپولیس، برای این باشگاه یک استادیوم فوتبال و مجموعه ورزشی خواهد ساخت که در مجموع گنجایش ۵۰۰هزار نفر را داشته باشد!

آفتاب نو‌گردی| علی پروین: من را مدیرعامل کنید، ورزشگاه ۵۰۰هزار نفری می‌سازم!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn