تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 - 7:49
614 بازدید
کد خبر : 328356

عملکرد فوق‌العاده این ستاره پرسپولیس در دربی

عملکرد فوق‌العاده این ستاره پرسپولیس در دربی

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : در بازی دیشب پرسپولیس بیش از استقلال توپ‌ومیدان را در اختیار داشت و آبی‌پوشان در تلاش بودند تا با دادن توپ به حریف، فضاها را از این تیم بگیرند و چشم به ضدحملات داشتند. طبق آمار مالکیت توپ در دربی ۵۷ به ۴۳ به سود پرسپولیس بود و این

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

در بازی دیشب پرسپولیس بیش از استقلال توپ‌ومیدان را در اختیار داشت و آبی‌پوشان در تلاش بودند تا با دادن توپ به حریف، فضاها را از این تیم بگیرند و چشم به ضدحملات داشتند. طبق آمار مالکیت توپ در دربی ۵۷ به ۴۳ به سود پرسپولیس بود و این تیم با دادن ۴۵۷ پاس عملکرد بهتری نسبت به رقیب خود داشت که تنها ۳۱۴ پاس داد. این آمار در شرایطی ثبت شد که انتظار می‌رفت استقلال با توجه به شرایط خود در جدول و امتیازاتی که طی هفته‌های اخیر از دست داده، بیش از این به‌دنبال کسب ۳ امتیاز بازی باشد.

پرسپولیس و استقلال در دربی ۱۰۴ به‌ترتیب ۱۲ و ۷ شوت زدند که ۳ شوت سرخ‌ها در چارچوب بود و تیم نکونام هم ۲ شوت در چارچوب الکسیس گندوز داشت. امیدگل پرسپولیس در این بازی ۱.۲۱ بود که البته حدود ۰.۷۸ آن مربوط به ضربه پنالتی است و استقلال هم امیدگل ۰.۶۴ را ثبت کرد.

اتفاق غیرقابل پیش‌بینی در این بازی عملکرد درخشان فرشاد فرجی بود. او که با مصدومیت و عدم آمادگی ایوب العملود در سمت راست خط دفاعی قرار گرفت، با ۳ پاس کلیدی، ۱۰ عملکرد دفاعی و دقت پاس ۸۰ درصد، نمره ۷.۸۲ را کسب کرد و بهترین بازیکن زمین بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان، مسعود ریگی، میلاد محمدی و ابوالفضل جلالی دیگر نفرات درخشان دربی ۱۰۴ بودند.

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn