تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1403 - 18:02
63 بازدید
کد خبر : 329934

دختران پدل در جایگاه پنجم انتخابی جام جهانی | افرا ورزش

دختران پدل در جایگاه پنجم انتخابی جام جهانی | افرا ورزش

به گزارش افرا ورزش مسابقات انتخابی جام‌جهانی پدل در منطقه آسیا و آفریقا به میزبانی کویت با حضور استرالیا، بحرین، چین، مصر، ایران، ژاپن، کویت، لبنان، عمان، فیلیپین، عربستان، سنگال، تایلند، تونس و امارات در دو بخش دختران و پسران برگزار شد. شاگردان صحابه فرد در بخش دختران تیم ملی کویت را از پیش برو

به گزارش افرا ورزش مسابقات انتخابی جام‌جهانی پدل در منطقه آسیا و آفریقا به میزبانی کویت با حضور استرالیا، بحرین، چین، مصر، ایران، ژاپن، کویت، لبنان، عمان، فیلیپین، عربستان، سنگال، تایلند، تونس و امارات در دو بخش دختران و پسران برگزار شد.

شاگردان صحابه فرد در بخش دختران تیم ملی کویت را از پیش برو برداشتند تا با کسب عنوان پنجمی به کار خود در این مسابقات پایان دهند. در این گروه ۲ تیم اول راهی جام‌جهانی در قطر می‌شوند.

صحابه فرد، زهرا کهریزی، صبا نجفی، ندا تقی پور، هانیه صادقی و حنانه یعقوب زاده اعضای تیم ایران بودند. سرپرستی این تیم نیز با ملیکا شهاب بود.

دو بازیکن دیگر شامل مهسا سربازی و سروناز کماسی نیز در فهرست تیم ملی حضور داشتند. گفته می‌شود در پی عدم صدور روادید برای برخی بازیکنان، ایران نتوانسته است با ترکیب کامل در این رویداد شرکت کند.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=98490

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn