تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1403 - 23:30
11 بازدید
کد خبر : 330243

کلوب| فونسکا و میلان در راه بازگشت

کلوب| فونسکا و میلان در راه بازگشت

شاگردان فونسکا در سه بازی اول فصل برابر تورینو و لاتزیو به تساوی رضایت دادند و مقابل پارما شکست خوردند. بعد از برد چهار گله برابر ونتزیا، در اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا هم مقابل لیورپول در خانه تن به شکست دادند تا بوی جدایی و برکناری فونسکا بیش از پیش واضح تر احساس شود.

شاگردان فونسکا در سه بازی اول فصل برابر تورینو و لاتزیو به تساوی رضایت دادند و مقابل پارما شکست خوردند. بعد از برد چهار گله برابر ونتزیا، در اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا هم مقابل لیورپول در خانه تن به شکست دادند تا بوی جدایی و برکناری فونسکا بیش از پیش واضح تر احساس شود. اما شاید بتوان نقطه عطف میلان نسخه فونسکا در نیم فصل اول را رو به روی اینتر در دربی دلامادونینا جستجو و مشاهده کرد. جایی که خوش بین ترین هوادار میلان هم چنین نمی‌توانست پیش بینی برد تیمش را کند ولی به یکباره همه چیز تغییر کرد و ورق برای فونسکا برگشت.

شاگردان فونسکا، اینتر قدرتمند اینزاگی را از پیش رو برداشتند و تیم ترین تیم فوتبال ایتالیا را به زانو در آوردند و با نتیجه دو بر یک فاتح دلامادونینا لقب گرفتند. جمعه شب پسران فونسکا در همان نیمه اول نسخه لچه لوکا گوتی را با سه گل پولیشیچ، تئو هرناندس و موراتا پیچیدند و نشان دادند که می‌خواهند با قوای هر چه تمام تر به مسیر اصلی برای فتح اسکودتو بازگردند.

با وجود اینکه پولیشیچ، موراتا، لیائو و آبراهام عملکرد بسیار خوبی طی شش دیدار انجام شده از خود به نمایش گذاشته اند اما نباید درخشش تئو هرناندز را چه در امر گلزنی و چه در ساختن گل نادیده گرفت. او با پشت سر گذاشتن پنجمین فصل حضور خود در روسونری، به یک مهره محوری و اساسی برای هر مربی تبدیل شده و با گلزنی مقابل لچه، به رکورد بیست و نه گل پائولو مالدینی در تاریخ سری آ برای میلان رسید تا در کنار شماره سه افسانه ای شهر میلان، به گلزن ترین مدافع آث میلان در ادوار سری آ بدل شود.

اکنون پس از پایان تئوری شک و شبهه و تردید -در مورد اینکه آیا سرمربی پرتغالی می‌تواند فصل را با میلان در رتبه و جایگاهی آبرومند به اتمام برساند- حالا همه چیز مطابق میل فونسکا پیش می‌رود و انتقادات ابتدای فصل به سبک و سیاق بازی میلان، آرام آرام جای خودش را به تعریف و تمجید می‌دهد. تعریف و تمجیداتی که به نظر می‌رسد آنچنان بیراه و به دور از ذهن نیست و امکان دارد فونسکا و میلان، تمامی‌تصورات آغاز فصل را برای بینندگان سری آ، به عجیب‌ترین شکل ممکن نقض کنند.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn