تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 8:19
11 بازدید
کد خبر : 330618

این خانه ها در تهران از خانه مسی هم گران تر هستند+جدول

این خانه ها در تهران از خانه مسی هم گران تر هستند+جدول

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش اکوایران، چند وقت پیش یکی از رسانه‌ها به مقایسه قیمت یک ویلا در محله فرمانیه تهران با قیمت ۵۲۰میلیارد تومان و قدمت ۳۰ سال به ملک لیونل مسی پرداخته بود. بنا به گزارشی که منتشر شده بود، ارزش خانه لیونل مسی در فلوریدای‌جنوبی آمریکا با ۹۰۰ متر فضای نشیمن،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش اکوایران، چند وقت پیش یکی از رسانه‌ها به مقایسه قیمت یک ویلا در محله فرمانیه تهران با قیمت ۵۲۰میلیارد تومان و قدمت ۳۰ سال به ملک لیونل مسی پرداخته بود.

بنا به گزارشی که منتشر شده بود، ارزش خانه لیونل مسی در فلوریدای‌جنوبی آمریکا با ۹۰۰ متر فضای نشیمن، ۸ اتاق خواب، ۹ حمام، استخر، سونا، مناظر دیدنی و یک اتاق استراحت ۱۵۰ متری با احتساب دلار ۵۰ هزار تومانی، ۵۰۰ میلیارد تومان است.

بررسی منابع بین المللی توسط اکوایران نشان داد که این مقایسه صحیح است؛ چرا که یک سایت وابسته به یک مشاور املاک در فلوریدای جنوبی که خانه این بازیکن فوتبال در آن واقع شده است، قیمت این ملک را ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار دلار اعلام کرده است.

بررسی فایل‌های آپارتمان و ویلا در پایتخت نشان می‌دهد که آگهی‌های فروش بالای ۵۰۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

برای مثال در محله سعادت آباد، واحدی ۱۹۰ متری و ۳ سال ساخت، ۵۳۹ میلیارد تومان و در الهیه، واحدی در یک برج‌باغ با ۵۰۰ مترمربع زیربنا و نوساز، ۵۰۰ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

در محله الهیه، آپارتمانی با ۱۴۰ مترمربع مساحت و نوساز، دارای امکانات و مشاعات خاص، ۶۳۰ میلیارد تومان و در محله سعادت آباد، پنت‌ هاوسی با ۱۱۰۰ مترمربع زیربنا و ۱ سال ساخت، ۵۰۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

photo_2024-09-28_11-26-50

 


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn