تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 16:29
31 بازدید
کد خبر : 331092

کدام بازیکنان از آخرین تقابل استقلال مقابل السد باقی ماندند؟

کدام بازیکنان از آخرین تقابل استقلال مقابل السد باقی ماندند؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : تیم های السد قطر و استقلال ایران، روز دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ در رقابت های لیگ نخبگان آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این در حالی است که تیم استقلال در اولین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا موفق شد الغرافه قطر را شکست دهد و در نقطه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

تیم های السد قطر و استقلال ایران، روز دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ در رقابت های لیگ نخبگان آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این در حالی است که تیم استقلال در اولین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا موفق شد الغرافه قطر را شکست دهد و در نقطه مقابل، السدی ها با العین امارات به تساوی یک بر یک رسیدند.

آخرین دیدار تیم های استقلال و السد در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ برگزار شد و دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند که گل های تیم استقلال را روح الله باقری در دقیقه ۳۲ و مرتضی تبریزی در دقیقه ۴۹ به ثمر رساندند. همچنین گل های السد را نیز اکرم عفیف در دقیقه ۲۷ و بغداد بونجاح در دقیقه ۹۰ به ثمر رساندند.

تیم استقلال در این دیدار با ترکیب سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، علی کریمی، میلاد زکی پور، مهدی قایدی، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی، روح الله باقری و همام طارق به میدان رفت که سرمربیگری این تیم را وینفرد شفر به عهده داشت.

بازیکنان تیم السد نیز برشام، فدلالا، خوخی، میگل، اسماعیل، یونگ، گابی، ژاوی، الهیدوس، بونجاح و عفیف بودند که سرمربیگری این تیم را فریرا بر عهده داشت.

نکته مورد توجه درباره دیدار روز دوشنبه السد و استقلال، بازیکنان باقیمانده این دو تیم از اسکواد سابق آنهاست. از آخرین ترکیب تیم استقلال مقابل السد قطر، تنها روزبه چشمی و میلاد زکی پور در این تیم حضور دارند اما خلاف استقلالی ها، تیم السد بازیکنان بیشتری با سابقه رویارویی مقابل استقلال دارد.

از آخرین ترکیب السدی ها، برشام، خوخی، میگل، الهیدوس و عفیف، پنج بازیکنی هستند که در حال حاضر در لیست این تیم حضور دارد و احتمال دارد در بازی روز دوشنبه در ترکیب السد مقابل استقلال قرار بگیرند.

بازماندگان آخرین تقابل استقلال مقابل السد قطر

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn