تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 19:13
12 بازدید
کد خبر : 331262

آخرین وضعیت شکایت یامگا از استقلال

آخرین وضعیت شکایت یامگا از استقلال

در روزهای آخر پیش از جدایی آرتور کوین یامگا از تیم استقلال انتشار مطالبی از سوی کادر پزشکی تیم استقلال در رابطه با وضعیت جسمانی این بازیکن اسباب دلخوری و ناراحتی هافبک فرانسوی خوش اخلاق پوشان را رقم زد. یامگا بلافاصله در گفتگوی اختصاصی با آفتاب نو در رابطه با اتفاقات عجیب و غریبی که

در روزهای آخر پیش از جدایی آرتور کوین یامگا از تیم استقلال انتشار مطالبی از سوی کادر پزشکی تیم استقلال در رابطه با وضعیت جسمانی این بازیکن اسباب دلخوری و ناراحتی هافبک فرانسوی خوش اخلاق پوشان را رقم زد.

یامگا بلافاصله در گفتگوی اختصاصی با آفتاب نو در رابطه با اتفاقات عجیب و غریبی که در این مدت برایش در باشگاه استقلال رخ داده صحبت کرد و از بی‌اعتنایی جواد نکونام و مسئولان باشگاه گله‌گذاری به جا آورد.

ناگفته نماند؛ یامگا در نخستین بازی خود برای تیم نساجی روبروی استقلال به میدان رفت و زننده تک گل نماینده مازندران مقابل استقلال بود. او در دیدار بعدی روبروی شمس آذر قزوین نیز ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

مصاحبه یامگا با آفتاب نو را بخوانید: آرتور کوین یامگا در گفت‌وگوی اختصاصی با آفتاب نو: نکونام به من بی‌احترامی کرد/ بعد از مصدومیت دستمزدم را هم ندادند؛ حتی اجازه نمی‌دهند از کشور خارج شوم

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn