تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 21:58
21 بازدید
کد خبر : 331414

گاریدو:بازیکنان من جنگجویان خوبی هستند

گاریدو:بازیکنان من جنگجویان خوبی هستند

سرمربی‌ تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پاختاکور ازبکستان شرکت کرد. به گزارش شبکه ورزشی لحظه، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در جریان هفته دوم لیگ نخبگان آسیا، عصر فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهرقدس میزبان پاختاکور ازبکستان است. خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس امروز (یک‌شنبه) از ساعت

سرمربی‌ تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پاختاکور ازبکستان شرکت کرد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در جریان هفته دوم لیگ نخبگان آسیا، عصر فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهرقدس میزبان پاختاکور ازبکستان است. خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس امروز (یک‌شنبه) از ساعت ۱۹ در نشست خبری قبل از بازی شرکت کرد و گفت: فردا بازی خیلی مهمی داریم. در حال حاضر لیگ نخبگان آسیا یک تورنمنت مهم در دنیاست و جام مهمی است. قطعا پرسپولیس تیمی بوده که همیشه برای به دست آورد جام‌ها تلاش کرده است. قطعا برای بازی در زمین خودمان به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. این سه امتیاز خیلی مهم است تا در مسیر درستی در مسابقات باشیم. بردن در این بازی برای ما خیلی مهم است تا در جدول وضعیت خوبی داشته باشیم. این را می‌دانیم که مقابل تیم‌های خوبی بازی می‌کنیم. فکر می‌کنم در بهترین شرایط‌مان بازی می‌کنیم. برای من همیشه قدم‌های اول مهم است و فردا در اولین بازی‌ خانگی‌مان می‌خواهیم به سه امتیاز برسیم.

بازیکنان من جنگجویان خوبی هستند

گاریدو در پاسخ به مبنی بر اینکه «علی‌رغم عملکرد خوبی که در بازی با الاهلی داشتید نتیجه را واگذار کردید. فردا هم می‌توانید این عملکرد خوب را داشته باشید؟» گفت: برای بردن تلاش می‌کنیم و تیم حرفه‌ای هستیم و همیشه سخت تمرین می‌کنیم و سخت کار می‌کنیم. ارائه نمایش خوب راهی است تا به بردن برسیم و معمولا سعی ‌می‌کنیم خوب بازی کنیم تا ببریم. برخی مواقع می‌بریم و برخی اوقات نه. تیم در مسیر درستی است، هربازی متفاوت است. بازیکنان من ثابت کردند که جنگجوهای خوبی هستند و بردن این سه امتیاز برای ما خیلی مهم است. همیشه قدم اول خیلی مهم است و این برای ما قدم اول است. خیلی مهم است که شما سختی‌های بازی را بشناسید. قطعا در طول بازی به مشکل می‌خورید. همانطور که گفتم، لیگ نخبگان یکی از بهترین رقابت‌ها در کل دنیا است و برای همه ما مهم است که در این رقابت‌ بزرگ حضور داشته باشیم و قدم اول را با برد برداریم.

دوست داریم در ورزشگاه بزرگ‌تری بازی کنیم

سرمربی پرسپولیس ضمن اعلام این خبر که امید عالیشاه و مرتضی پور علی گنجی را به دلیل مصدومیت در بازی فردا در اختیار نداریم، گفت: ما در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم و یک اسکواد بزرگی در اختیار داریم و در هر پست سه بازیکن خیلی خوبی داریم. بازیکنانی که دیر اضافه شدند قطعا یک روندی را باید طی کنند تا به تیم برسند. ما تیمی داشتیم که آن را در پیش فصل به طور کامل در اختیار داشتیم. بعد بازیکنان جدید اضافه شدند و قطعا کار می‌کنند که به شرایط بقیه بازیکنان برسند و تیمی هستیم که خیلی خوب کار می‌کنیم. این راحت نیست که شما به زودی به جایگاه خوبی برسید. نکته مهم این است که شما به این موضوع احترام بگذارید. این خیلی مهم است برای مربی تا از ۳۰ بازیکن استفاده کند. بازیکنان زیادی داریم و رقابت سختی بین آن‌ها وجود دارد. لیگ نخبگان برای ما جاه طلبی بزرگی است و همه اعضای تیم ما باید حتی در یک دقیقه حضور خود همه تلاش‌ خود را بکنند چون یک دقیقه هم مهم است. دوست داریم که در ورزشگاه بزرگ‌تری بازی کنیم و از مسئولان این ورزشگاه که آن را آماده کردند تشکر می‌کنیم.

تعجب گاریدو از سوال خبرنگار

گاریدو در پایان و در واکنش به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه قول می‌دهید که فردا سه امتیاز را کسب کنید، اظهار کرد: خیلی سعی کردم متوجه شوم که چرا این سوال را مطرح کردید. من مربی پرسپولیس هستم. فردا یک بازی خیلی مهم است و همه ما هر کاری که لازم باشد را انجام می‌دهیم تا سه امتیاز را کسب کنیم.

انتهای پیام/

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn