تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 22:32
35 بازدید
کد خبر : 331446

مخالفت حامیان دولت در یزد با گزینه پیشنهادی استانداری – آفتاب نو | اخبار ورزشی

مخالفت حامیان دولت در یزد با گزینه پیشنهادی استانداری – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

غلامعلی سفید، رئیس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان یزد در گفتگو با خبرنگار مهر در انتقاد به مطرح شدن برخی اسامی برای استانداری یزد گفت: کسانی که خودشان مروج فعال در ستاد انتخاباتی رقبا بوده‌اند و همه تلاششان را کرده‌اند که آقای پزشکیان انتخاب نشود و تفکر دیگری غیر از تفکر فعلی بر

غلامعلی سفید، رئیس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان یزد در گفتگو با خبرنگار مهر در انتقاد به مطرح شدن برخی اسامی برای استانداری یزد گفت: کسانی که خودشان مروج فعال در ستاد انتخاباتی رقبا بوده‌اند و همه تلاششان را کرده‌اند که آقای پزشکیان انتخاب نشود و تفکر دیگری غیر از تفکر فعلی بر دولت حاکم شود، نباید به خود اجازه دهند نامه بنویسند و فردی را معرفی کنند که حتی خودش هم علاقه‌ای به این سمت (استانداری یزد) ندارد و با اصرار از او می‌خواهند مسئولیت بپذیرد.

وی افزود: گرچه آزادی هست اما مسئولان دولتی هم نباید هواداران و حامیان خود را برنجانند. قطعاً این کار درستی نیست. وقتی اعضای ستاد و حامیان و اصلاح طلبان با یک گزینه به دلیل سابقه آن فرد مخالف هستند دولت می‌تواند به این نظرات توجه کند.

سفید ادامه داد: سابقه فکری و فعالیت افراد در سال‌های قبل مشخص است و انتخاب برخی افراد باعث ناامیدی در بین هوادارن دولت آقای پزشکیان می شود. در حمایت از دولت یا در انتخابات های بعدی دیگر نمی‌توان مردم را دلگرم به همکاری در افزایش مشارکت در انتخابات کرد.

سفید تاکید کرد: نظر مخالفت‌مان با گزینه پیشنهادی را به دولت منعکس کرده‌ایم و امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است؛ گزینه مطرح برای استانداری یزد، در دولت آیت‌الله رئیسی نیز گزینه مطرح برای استانداری یزد بود.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn