تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 8:11
20 بازدید
کد خبر : 331887

گلرهای امروز قابل مقایسه با عابدزاده نیستند/ دفاع چپ بهتر از خودم ندیدم!

گلرهای امروز قابل مقایسه با عابدزاده نیستند/ دفاع چپ بهتر از خودم ندیدم!

عادل فردوسی‌پور از تابستان سال ۹۴ در برنامه ۹۰ برای انتخاب ۱۱ بازیکن برتر فوتبال ایران نظرسنجی گذاشت و این مسئله خیلی مورد توجه قرار گرفته بود. در واکنش به همین نظرسنجی، رضا شاهرودی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی با تاکید بر این‌که چون برنامه ۹۰ دیر پخش می‌شود، او اغلب اوقات می‌خوابد و

عادل فردوسی‌پور از تابستان سال ۹۴ در برنامه ۹۰ برای انتخاب ۱۱ بازیکن برتر فوتبال ایران نظرسنجی گذاشت و این مسئله خیلی مورد توجه قرار گرفته بود. در واکنش به همین نظرسنجی، رضا شاهرودی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی با تاکید بر این‌که چون برنامه ۹۰ دیر پخش می‌شود، او اغلب اوقات می‌خوابد و آن را نگاه نمی‌کند، به ما گفت: من با عادل هیچ مشکلی ندارم ولی چون برنامه‌اش برای نانواها و کله‌پزها پخش می‌شود، به لاین ما نمی‌خورد! البته اگر برنامه در مورد انتخاب بهترین دفاع چپ باشد، باید آن شب بیدار بمانم و ببینم نتیجه چه می‌شود.

شاهرودی ادامه داد: نسل ما بدون این‌که امکاناتی داشته باشیم، با تعصب بازی می‌کردیم بنابراین معلوم است که چنین نسلی باید هم مورد توجه و محبت مردم قرار بگیرد. شما دروازه‌بان‌های امروزی را نمی‌توانید با احمدرضا عابدزاده مقایسه کنید. کدام مهاجم از علی دایی بهتر بود؟ آیا روی دست کریم باقری هافبک آمد؟ در همین پرسپولیس بعد از من، مهرداد میناوند هم آمد و انصافا خوب بود اما پس از ما دیگر باشگاه نتوانست دفاع خوبی بخرد یا حتی بسازد.

بازیکن اسبق تیم ملی در ادامه ادعای جالبی را مطرح کرد و گفت: من از روی غرور حرف نمی‌زنم چون مردم مرا می‌شناسند. صادقانه معتقدم هنوز کسی را روی دست خودم ندیده‌ام. فوتبالیست‌های امروزی اصلا نمی‌خواهند بهترین دفاع چپ ایران باشند بلکه فقط می‌خواهند در ترکیب اصلی یک تیم بازی کنند و این اصلا خوب نیست.

آفتاب نو‌گردی| رضا شاهرودی: گلرهای امروز قابل مقایسه با عابدزاده نیستند/ دفاع چپ بهتر از خودم ندیدم!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn