تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 11:49
8 بازدید
کد خبر : 332094

ابوشریف: به عقب باز نخواهیم گشت | ما از اجتماع نیروهای شر علیه خود نمی‌ترسیم | اراده مقاومت قوی‌تر از هر توطئه‌ای است

ابوشریف: به عقب باز نخواهیم گشت | ما از اجتماع نیروهای شر علیه خود نمی‌ترسیم | اراده مقاومت قوی‌تر از هر توطئه‌ای است

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حمله جنایتکارانه اخیر رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوب لبنان که با استفاده از بمب‌های سنگرشکن انجام شد، منجر به شهادت دبیر کل حزب الله لبنان گردید. در پی این اتفاق حزب‌الله لبنان و جریان مقاومت حملات خود به مواضعی در اراضی اشغالی را تشدید کردند، این امر نگرانی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حمله جنایتکارانه اخیر رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوب لبنان که با استفاده از بمب‌های سنگرشکن انجام شد، منجر به شهادت دبیر کل حزب الله لبنان گردید. در پی این اتفاق حزب‌الله لبنان و جریان مقاومت حملات خود به مواضعی در اراضی اشغالی را تشدید کردند، این امر نگرانی و وحشت صهیونیست‌ها را به دنبال داشت تا جایی که پناهگاه‌ها را باز کردند تا شهرک‌نشین‌ها از موشک‌ها و حملات مقاومت به پناهگاه‌ها بروند.

در آخرین گزارش‌ها، منابع عبری زبان از شلیک یک موشک بالستیک زمین به زمین از لبنان به سمت شهر اشغالی حیفا خبر دادند.

همچنین برخی منابع نیز گزارش دادند که حزب‌الله حیفا و مناطقی را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داده است. در پی این حمله آژیر خطر در حیفا، عکا، نهاریا و بیش از ۸۰ شهرک صهیونیست‌نشین به صدا در آمد.

انصارالله یمن نیز در پی اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که این جنبش از تلاش برای حمایت از مقاومت و گرفتن انتقام رهبر مقاومت دریغ نخواهد کرد.

پس از اطلاعیه رسمی حزب‌الله لبنان مبنی بر شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل این جنبش، مقام معظم رهبری نیز در پیام تسلیتی تاکید کردند: ضربات جبهه‌ مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد.

ایشان خاطرنشان کردند: سیّد مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود و این راه همچنان ادامه خواهد یافت. خون شهید سید عباس موسوی بر زمین نماند، خون شهید سید حسن هم بر زمین نخواهد ماند.

ابوشریف: به عقب باز نخواهیم گشت | ما از اجتماع نیروهای شر علیه خود نمی‌ترسیم | اراده مقاومت قوی‌تر از هر توطئه‌ای است
«ناصر ابوشریف» نماینده جهاد اسلامی در تهران

تجاوزات صهیونیستی نمی‌تواند ملت لبنان و مقاومت را از مسیر خود باز دارد

«ناصر ابوشریف» نماینده جهاد اسلامی در تهران در گفت‌وگو با ایسنا در تحلیل خود از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: تحولات اخیر در لبنان بخشی از تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به منطقه است. جنایاتی که این رژیم غاصب مرتکب می‌شود، از جمله حمله به غیرنظامیان و زیرساخت‌ها، با هدف بی‌ثبات کردن لبنان و تضعیف مقاومت انجام می‌گیرد. این اقدامات، حلقه‌ای دیگر از زنجیره جنایات صهیونیستی است که حقوق بشر و قوانین بین‌المللی را به چالش می‌کشد. با این حال، اراده مقاومت همچنان قوی‌تر از هر توطئه‌ای است و تجاوزات صهیونیستی نمی‌تواند ملت لبنان و مقاومت را از مسیر خود باز دارد.

وی در ارزیابی خود از شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان نیز اظهار داشت: شهادت سید حسن نصرالله ضربه بزرگی به محور مقاومت است. او به عنوان یک رهبر بزرگ در جهان عرب و اسلام و فرمانده‌ای برجسته در مسیر مقاومت اسلامی، نقش مهمی ایفا کرد. مسیر جهادی او پر از فداکاری‌ها و مواضع شرافتمندانه بود. او با شجاعت و پایداری، مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و نیروهای شرور جهانی را رهبری کرد.

نصرالله یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌ها در امت اسلامی و عربی بود

ابوشریف خاطرنشان کرد: نصرالله یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌ها در امت اسلامی و عربی بود و نقش مهمی در هدایت پروژه اسلامی، به ویژه در بخش عربی آن داشت. با وجود از دست دادن این نماد بزرگ، مقاومت نه‌تنها تضعیف نمی‌شود، بلکه قوی‌تر و مصمم‌تر به راه خود ادامه خواهد داد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران افزود: پروژه اسلامی که نصرالله یکی از برجسته‌ترین مدافعان آن بود، همچنان ادامه دارد و نیروهای مقاومت در مسیر او تا دستیابی به پیروزی حرکت خواهند کرد.

مقاومت با ترور فرماندهان تضعیف نمی‌شود

ابوشریف همچنین در تحلیل خود از این که مقاومت با ترور فرماندهان آن تضعیف نمی شود بلکه قوی‌تر راهش را ادامه می دهد، گفت: بدون شک، مقاومت با ترور فرماندهان تضعیف نمی‌شود، بلکه قوی‌تر و ایمان آن بیشتر می‌شود. همان‌طور که خداوند متعال می‌فرماید: «وما محمد إلا رسول قد خلت من قبله الرسل أفإن مات أو قتل انقلبتم علی أعقابکم ومن ینقلب علی عقبیه فلن یضر الله شیئاً وسیجزی الله الشاکرین». به یاری خدا، ما به عقب باز نخواهیم گشت و در صفوف مقاومت شاکر خواهیم بود.

شهادت فرماندهانی چون سید حسن نصرالله، ما را نه تنها تضعیف نمی‌کند، بلکه روحیه و عزم ما را تقویت می‌کند. سخنان، خطبه‌ها، و روح آن‌ها در ذهن و دل ما جاودانه است. ما از اجتماع نیروهای شر علیه خود نمی‌ترسیم، بلکه این همان وعده خدا و رسول اوست که بر ما نازل شده است. خداوند متعال می‌فرماید: «فزادهم ایماناً وقالوا حسبنا الله ونعم الوکیل». این ایمان راسخ ما را قوی‌تر و محکم‌تر در برابر تمام توطئه‌ها می‌سازد.

بدون شک آمریکا پشتیبان و حامی اصلی رژیم صهیونیستی در تمامی جنایات آن است

ابوشریف همچنین درباره تحولات اخیر لبنان در پی هماهنگی و حمایت کامل آمریکا از رژیم صهیونیستی نیز اظهار کرد: بله، بدون شک آمریکا پشتیبان و حامی اصلی رژیم صهیونیستی در تمامی جنایات آن است. آنچه در لبنان رخ داده و شاهد جنایات صهیونیستی بوده‌ایم، در چارچوب استراتژی مشترک آمریکا و صهیونیسم برای بی‌ثبات کردن منطقه و تلاش برای تضعیف محور مقاومت صورت گرفته است. سیاست‌های آمریکا که به‌طور کامل در حمایت از رژیم صهیونیستی است، شریک اصلی تمامی جنایاتی است که علیه ملت‌های ما، به ویژه در لبنان، انجام می‌شود.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn