تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 13:40
6 بازدید
کد خبر : 332203

سومین کتابخانه تخصصی ویژه کودک استان تهران در بهارستان افتتاح شد

سومین کتابخانه تخصصی ویژه کودک استان تهران در بهارستان افتتاح شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سومین کتابخانه تخصصی ویژه کودکان استان تهران با حضور عبداله نوحی فرمانداربهارستان، زند وکیلی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران، در سرای محله مهر و ساختمان شهید پژوهی شهرداری افتتاح شد. نوحی در حاشیه افتتاح این کتابخانه ضمن تاکید بر اهمیت ترویج کتابخوانی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سومین کتابخانه تخصصی ویژه کودکان استان تهران با حضور عبداله نوحی فرمانداربهارستان، زند وکیلی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران، در سرای محله مهر و ساختمان شهید پژوهی شهرداری افتتاح شد.

نوحی در حاشیه افتتاح این کتابخانه ضمن تاکید بر اهمیت ترویج کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان گفت: تربیت و پرورش کودکان از سنین پایه از اهمیت بسیاری برخوردار است و  این اهمیت به قدری است که امروزه تمام پژوهشگران و محققان بر آموزش از سنین کودکی تأکید دارند.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ کتابخوانی مانعی جدی بر افزایش آسیب های اجتماعی است، اظهار داشت: امروزه پیشرفت جوامع در نتیجه توجه به مقوله مطالعه و انس با کتاب است.

 فرماندار بهارستان با بیان اینکه کتاب و نویسندگی در رشد و حیات اجتماعی تاثیر بسزایی دارد، بیان کرد: روح یک جامعه در پرتو این مهم بارور می شود و به همین دلیل میراث فرهنگی و تمدن اسلامی همیشه مملو از کتاب بزرگانی است که افتخار جامعه بشری بوده است.

گفتنی است در راستای افزایش سرانه های فرهنگی و نشاط عمومی، حق انتفاع ساختمان این کتابخانه با زیربنای ۱۸۶ مترمربع توسط شهرداری گلستان به نهاد کتابخانه‌های شهرستان واگذار و توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی تجهیز و نیروی انسانی آن تامین شده و دارای ۷۰۰۰ جلد کتاب است.

 

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn