تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 14:26
12 بازدید
کد خبر : 332247

امشب بجنگ و مدعی صعود شو

امشب بجنگ و مدعی صعود شو

فرهیختگان: دومین هفته رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از امشب استارت می‌خورد و دو نماینده فوتبال ایران نیز به صورت همزمان و در تهران و دوحه به مصاف رقبای خود خواهند رفت.  دو مسابقه امشب می‌تواند نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای در صعود پرسپولیس و استقلال به دور بعدی این مسابقات داشته باشد؛ چراکه هر دو

فرهیختگان: دومین هفته رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از امشب استارت می‌خورد و دو نماینده فوتبال ایران نیز به صورت همزمان و در تهران و دوحه به مصاف رقبای خود خواهند رفت. 

دو مسابقه امشب می‌تواند نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای در صعود پرسپولیس و استقلال به دور بعدی این مسابقات داشته باشد؛ چراکه هر دو تیم با رقبایی دیدار می‌کنند که شاید گزینه‌های راحت‌تری برای برد و کسب ۳ امتیاز باشند و در ادامه هر دو باشگاه در مصاف با رقبای دیگر کار سخت‌تری خواهند داشت. با توجه به اینکه امسال فرمت برگزاری مسابقات تغییر کرده و هر تیم ۸ مسابقه برگزار کرده و ۸ تیم برتر راهی دور بعد خواهند شد، تیم‌ها با کسب ۹ تا ۱۰ امتیاز می‌توانند شانس خوبی برای حضور در دور حذفی داشته باشند. 

این در حالی است که اگر این دو تیم بخواهند راهی مرحله بعد شوند باید در چنین مسابقاتی که به‌مراتب از رویارویی با امثال الهلال، النصر و حتی العین راحت‌تر خواهد بود به برتری رسیده و بتوانند امتیازات لازم را در چنین دیدارهایی کسب کنند. درنهایت با توجه به اینکه نمایندگان ما باید در جدول حداقل از ۴ تیم دیگر بالاتر باشند و عملکرد تیم‌ها و نتایجی که در هفته نخست به دست آمده است، می‌توان گفت پاختاکور و حتی السد با وجود اینکه در خانه میزبان استقلال است حریفانی‌اند که باید برای کسب ۳ امتیاز و برتری برابر آنها راهی زمین شد و برتری در این دو مسابقه می‌تواند تا حد زیادی شانس صعود دو تیم را بالا برده و حاشیه امن خوبی در جدول برای آنها ایجاد کند.

البته پس از این دو مسابقه هنوز ۶ هفته دیگر باقی می‌ماند و هر اتفاقی ممکن است در طول این دیدارها رخ دهد اما امتیازگیری در چنین دیدارهایی که رقبا چندان قدرتمند نیستندبسیار مهم و سرنوشت‌ساز خواهد بود.   این در حالیست که دیدارهای هر دو تیم برابر حریفانی چون الهلال و النصر باقی مانده است . 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn