تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 16:28
14 بازدید
کد خبر : 332367

تنفر خاص آل‌کثیر از حریف امروز پرسپولیس

تنفر خاص آل‌کثیر از حریف امروز پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، عیسی آل‌کثیر کاملا پرسپولیسی است و پیش از حضور در این تیم و پوشیدن پیراهن آن تلاش زیادی برای رسیدن به این هدف خود داشت که در چند مرحله ناکام ماند. او در روزهای درخشان خود با پیراهن نفت آبادان مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته بود اما مخالفت این باشگاه

به گزارش “ورزش سه”، عیسی آل‌کثیر کاملا پرسپولیسی است و پیش از حضور در این تیم و پوشیدن پیراهن آن تلاش زیادی برای رسیدن به این هدف خود داشت که در چند مرحله ناکام ماند. او در روزهای درخشان خود با پیراهن نفت آبادان مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته بود اما مخالفت این باشگاه جنوبی که در آن مقطع روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت و در منطقه سقوط قرار داشت، حضورش در پرسپولیس را با وقفه همراه کرد. با این حال در پایان همان فصل عیسی بار دیگر روی تمایل قلبی‌اش برای پرسپولیسی شدن پافشاری کرد و در نهایت این مهم به سرانجام رسید.

اولین بازی‌های عیسی با پیراهن پرسپولیس با حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا همراه شد. دوران سخت کرونا و بازی‌های پرسپولیس در قطر برابر رقبا و جایی که سرخ‌ها از دو بازی قبلی خود به امتیازات مطلوبی نرسیده بودند و شانس کمی برای صعود داشتند.

اما حضور دوباره این تیم در این رقابت‌ها و ادامه مسیر با درخشش ستاره‌های تازه انتقال یافته همراه شد. یکی از این ستاره‌ها عیسی آل‌کثیر بود که با گل‌های خود تیم را نه تنها از این مسیر سخت عبور داد که آنها صدرنشین گروه نیز راهی مرحله بعدی شدند.

1562968

موتور گلزنی عیسی روشن شده بود و حریفان یکی پس از دیگر از تیغ او عبور می‌کردند و شادی گلش را اجرا می‌کرد. تا به بازی با پاختاکور ازبکستان و ستاره‌هایش رسیدند. یک بازی سخت که با ۱۰ نفره شدن حریف کار برای یحیی گل‌محمدی و شاگردانش برای حضور در مرحله نیمه نهایی آسان‌تر شد. عیسی بار دیگر گل زد و این‌بار هم همان شادی همیشگی‌اش را به نمایش گذاشت.

همه چیز خوب پیش می‌رفت و عیسی ستاره اول پرسپولیس شده بود و به قلب هواداران این تیم سنجاق شد. اما ناگهان توفان عجیبی در فضای مجازی شکل گرفت. شادی عیسی نوعی توهین نژادپرستانه توصیف شد و ریپورت آن به AFC هم داده شد. با این حال تا پیش از اعلام رسمی رای کنفدراسیون آسیا، او با اشاره به دلیل این شادی سعی در عبور از این اتهام داشت و مدعی بود آن را به واسطه خواسته برادرزاده خردسالش و شکل چشمان او به اجرا در می‌آورد.

2084094

با این حال این موضوع رد شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه بازی نیمه نهایی عیسی آل‌کثیر را بعد از شادی گلش مقابل پاختاکور ازبکستان با محرومیت مواجه کرد؛ خبری تلخ و باورنکردنی برای آل‌کثیر که امیدوار بود با ادامه این روند در اولین روزهای حضورش در پرسپولیس، اتفاق تاریخی و بزرگی را با سرخ‌ها در پیراهن این تیم رقم بزند. ‌

پرسپولیس نتوانست با عیسی آل‌کثیر به مسیر ادامه دهد و این مهاجم جنوبی شش ماه از همراهی تیم محروم شد. هرچند در دیدار نیمه نهایی جانشین او یعنی مهدی عبدی توانست با گل خود تیم را به دومین فینال آسیایی‌اش برساند، اما در نهایت دست سرخ‌ها بار دیگر از عنوانی که حسرت آن را می‌کشیدند دور ماند.

2088348

اکنون بار دیگر عیسی آل‌کثیر و پاختاکور ازبکستان به هم رسیده‌اند. این‌بار در استادیومی که شاید تصور آن هم نمی‌شد و البته به واسطه مشکلات آزادی، قرار است در استادیوم شهدای شهر قدس برابر یکدیگر قرار گیرند. عیسی هم البته مدتی است از ترکیب اصلی دور مانده اما شاید این فرصت بار دیگر در بازی امروز برای او فراهم شود تا مقابل پاختاکور ازبکستان قرار گیرد و خاطرات تلخ گذشته را با گلی جدید و شادی گلی متفاوت از ذهن خود دور کند.

با این حال حریف امروز پرسپولیس را می‌توان رقیبی تلخ و نفرت برانگیز برای آل‌کثیر متصور شد؛ حریفی که بر پایه ریپورت‌های اشتباه آن دوره و شکایتی که علیه این بازیکن مطرح کرده بود، زمینه محرومیت طولانی مدت او را از پرسپولیس فراهم کرد. باید دید عیسی در تقابل دوباره با پاختاکور ازبکستان چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و آیا در صورت دریافت فرصت از سوی گاریدو با گلزنی دوباره مقابل این حریف و شادی گل متفاوت پاسخ آن دوران را خواهد داد؟

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn